Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
02.10.2019, 16:49

Coca-Cola sa nevzdáva. Proti poklesu spotreby chce zabojovať vstupom do segmentu energetických nápojov

Coca-Cola neustále hľadá spôsoby, ako rozvíjať svoje portfólio a prinášať zákazníkom nápoje, ktoré sú žiadané.

Coca-Cola sa nevzdáva. Proti poklesu spotreby chce zabojovať vstupom do segmentu energetických nápojov
Zdroj: Reuters

Coca-Cola sa rozhodla vstúpiť do nového segmentu energetických nápojov v presvedčení, že dokáže vyplniť medzeru v klesajúcich tržbách. Už budúci rok v januári prinesie energetický nápoj Coca-Cola Energy na trh v USA, ktorý je pre značku kľúčový.

Nový nápoj bude dostupný v štyroch príchutiach, a to v klasickej kolovej, Zero Sugar, čerešňovej a Zero Sugar čerešňovej.

Predaj tohto nápoja už medzitým úspešne beží v 25 krajinách vrátane Veľkej Británie, Španielska a Nemecka. Spoločnosť pritom v marci avizovala, že do konca roku 2019 chce predávať Coca-Cola Energy len v 20 krajinách.

Coca-Cola ako spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou sladených nápojov, neustále hľadá spôsoby, ako rozvíjať svoje portfólio a prinášať zákazníkom nápoje, ktoré sú žiadané.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.