StoryEditor

Coca-Cola sa nevzdáva. Proti poklesu spotreby chce zabojovať vstupom do segmentu energetických nápojov

02.10.2019, 16:49
Coca-Cola neustále hľadá spôsoby, ako rozvíjať svoje portfólio a prinášať zákazníkom nápoje, ktoré sú žiadané.

Coca-Cola sa rozhodla vstúpiť do nového segmentu energetických nápojov v presvedčení, že dokáže vyplniť medzeru v klesajúcich tržbách. Už budúci rok v januári prinesie energetický nápoj Coca-Cola Energy na trh v USA, ktorý je pre značku kľúčový.

Nový nápoj bude dostupný v štyroch príchutiach, a to v klasickej kolovej, Zero Sugar, čerešňovej a Zero Sugar čerešňovej.

Predaj tohto nápoja už medzit...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-03-14 08:53:48 - Feat.: - Title: Coca-Cola: Zálohovanie nás stálo viac ako 100-tisíc eur 03 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 04 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 05 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 22:46