Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
09.03.2020, 12:02

Koronavírus zamával s predajom piva Corona. Kvôli zhodnému názvu sa akcie výrobcu a dovozcu piva prepadli v desiatkach percent

Podľa prieskumu odmieta pivo Corona až 38 percent Američanov. A dôvod? Údajne sa boja koronavírusu.

Koronavírus zamával s predajom piva Corona. Kvôli zhodnému názvu sa akcie výrobcu a dovozcu piva prepadli v desiatkach percent
Zdroj: Flickr/Jirka Matousek

Koronavírus spôsobil v uplynulých týždňoch na kapitálových trhoch pomerne silnú búrku a na konte má niekoľko výpredajov. V dôsledku negatívneho sentimentu zaznamenali akciové trhy koncom februára najväčší týždenný prepad od globálnej finančnej krízy z roku 2008. V Amerike sa prepadol aj predaj svetoznámeho piva Corona.

Aj keď výrobca piva nemá s vírusom nič spoločné, je očividné, že známy brand „potápa“ zhoda názvu s koronavírusom, ktorý sa z Číny rozšíril do celého sveta. Slovo „corona“ a jeho rôzne variácie aktuálne patria k najvyhľadávanejším a negatívny sentiment sa preniesol aj na predajnosť tohto špeciálneho piva.

Podľa prieskumu, ktorý uskutočnila spoločnosť 5W Public Relations, odmieta piť toto pivo až 38 percent Američanov. A dôvod? Údajne sa boja koronavírusu.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.