StoryEditor

Maloobchod budúcnosti je už tu: Algoritmus, ktorý ľuďom navrhuje outfit

23.12.2020, 06:24
Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.

Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.

Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.

Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.

Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Prichádzajú Allegro Days: Exkluzívne zľavy na obľúbené produkty 02 - Modified: 2024-04-08 10:10:58 - Feat.: - Title: Allegro Days po prvýkrát na Slovensku: Celý týždeň plný zliav až do výšky 40 % 03 - Modified: 2024-04-05 22:00:00 - Feat.: - Title: Šatníky Slovákov zažívajú epický súboj. Bavlna odpovedá na provokáciu polyesteru, preteky okorenila aj ropa 04 - Modified: 2024-03-17 08:00:00 - Feat.: - Title: Prečo sekáče a aplikácie na predaj nepotrebného oblečenia neriešia problém s odpadom? Vysvetlíme ti, v čom je problém 05 - Modified: 2024-01-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovákov pobláznil nový čínsky e-shop. Vo svete však čelí obvineniam z podpory otrockej práce
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 12:11