Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.03.2021, 10:02

Tradiční výrobcovia majú silný základ a potenciál aj v online predaji

Zdá sa, že spoločnosť Procter & Gamble je dnes rovnako stabilná ako bola pred 20 rokmi. Aj jej budúcnosť vyzerá ružovo.

Tradiční výrobcovia majú silný základ a potenciál aj v online predaji
Zdroj: Creative Commons/Marco Verch

Vzhľadom na neproporčne silný rast technologických akcií, ktoré časť trhu považuje za výrazne nadhodnotené, sa do hľadáčika investorov dostávajú takzvané hodnotové akcie.

Ide o prístup, ktorý asi najviac reprezentuje legendárny Veštec z Omahy Warren Buffett. Do tejto kategórie spadá aj firma Procter&Gamble, ktorá reprezentuje segment tovarov dennej spotreby a je tradičným výrobcom osobnej hygieny a pracích práškov.

Predzásobenie počas krízy prinieslo silné výsledky

Spoločnosť Procter & Gamble sa koncentruje na značkový spotrebný tovar celkovo v piatich segmentoch: skrášľujúce prípravky, starostlivosť o vzhľad, zdravotná starostlivosť, starostlivosť o textil a domácnosť a hygienické produkty pre celú rodinu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.