Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
16.07.2021, 18:00

Primark vstupuje na slovenský a český trh

  • Pre spoločnosť je veľmi dôležitý objem predaja produktov a hustota predaja na meter štvorcový.
  • Práve enormné množstvo predaných produktov a nízka cena tovaru rozdeľuje spoločnosť na dva tábory.
  • Pre spotrebiteľa je samozrejme výhodné, keď si môže nakúpiť „lacno“, ale na druhej strane nielen environmentálni aktivisti upozorňujú na zlé pracovné podmienky robotníkov a znečisťovanie planéty.
Primark vstupuje na slovenský a český trh
Zdroj: Reuters

Írsky reťazec Primark otvoril počas júna svoju prvú predajňu v Česku, a to priamo na slávnom Václavskom námestí. Tovar od tejto značky si už čoskoro budú môcť po prvýkrát zakúpiť spotrebitelia aj na Slovensku. Čo sa skrýva za super lacnými nákupmi známej siete a je jej materská spoločnosť atraktívna pre investorov?

Predajne Primark patria pod firmu Associated British Foods, ktorá sa zaoberá výrobou a obchodom so spotrebným tovarom. Založená bola v roku 1935 v Londýne.

Retailový reťazec má v súčasnosti otvorených už takmer 400 prevádzok s najväčším zastúpením v UK a Španielsku. Pred nástupom Covidu sa spoločnosti jednoznačne darilo zvyšovať príjmy a zisky, avšak v poslednej dobe čelí čím ďalej tým tvrdšej kritike.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 80% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.