Dovozca automobilov si chcel ukrojiť svoj diel pozornosti. A podarilo sa mu to zaujímavou kampaňou.
Celkom zaujímavé práce sa nám v januárovom Hodnotení reklamy stretli v kategórií Media. Najviac bodov zaznamenala Cena slobody. Oprávnene.
Opel, Citroën, Peugeot a DS Automobiles zmenili na jeden deň svoje hardsellové reklamné banery – od web banerov po GDN. Fanúšikom vďaka nim pripomenuli, že to, čo teraz považujeme za štandard, nebolo vždy samozrejmosťou.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 81% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
02 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
03 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
04 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte