StoryEditor

Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu

11.03.2024, 15:07

Vo februári súťažilo v tejto kategórii päť prác. Ani jedna nedosiahla výrazne pozitívne hodnotenie. 

Nakoniec najlepšie dopadla dvojka "susedských prípadov" od THIS IS LOCCO pre ich klienta Kaufland. 

Koncept „susedských prípadov“, striedanie interview room a akcie, komentujúceho voice overu a dialógov si ideálne vyžaduje väčšiu stopáž, prvý online spot mal preto vyše minúty. Napriek tomu sa nám do 40 sekúnd TV spotu podarilo vtesnať vtip, voice over aj samotnú inštruktáž.

Vizitka: 

Kategória: Film – televízna reklama

Klient: Kaufland

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative director: Juraj Kováč

Art director: Juraj Sapara

Strategy director: Juraj Kováč...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-12 08:14:53 - Feat.: - Title: Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac 02 - Modified: 2024-03-11 15:45:20 - Feat.: - Title: Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK 03 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo 04 - Modified: 2024-01-31 19:45:07 - Feat.: - Title: Príliš veľa priemeru kazí dojem 05 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. apríl 2024 03:03