StoryEditor

Medusa Group mení názov aj logo

30.10.2019, 08:46
Autor:
TSTSpzpz
O redizajn loga sa postarala grafická dizajnérka Mikina Dimunová.

Nový názov spoločnosti bude len Medusa, bez slova Group, čo vyjadruje už aj nové logo a nová vizuálna identita firmy, ktorá sa prejaví v najbližších týždňoch postupne naprieč celou firmou – od nových webstránok až po výmenu log. Odľahčenie v názve a logu a sústredenie sa na podstatu veci má symbolizovať práve nový, svieži štart a prepojenie ľahkosti a dynamiky, ktoré gastronómia v sebe spája.

Staré logo Medusa

​Tamara Pavelková, Medusa Chief Marketing Officer o zadaní hovorí: “Potreba zmeny loga aj názvu v nás dozrievala už dlhšie a prišla po 16 rokoch od založenia úplne prirodzene. Slovo Group ani staré logo už nereflektovalo naše vnútorné nastavenie ani to, kam a najmä akým spôsobom chceme Medusu smerovať a ako chceme spoločne fungovať. Mikinu ako talentovanú dizajnérku, ktorá vie prinášať na mieru šité, premyslené, kreatívne ale stále krásne funkčné riešenia a dizajn sme mali na spoluprácu na pomyslenom zozname na prvom mieste a sme veľmi radi, že sa spolupráca podarila. S novým logom nemôžme byť viac spokojní a tešíme sa, že bude reprezentovať novú Medusu.“

Redizajn loga dostala na starosť grafická dizajnérka Mikina Dimunová. Nové logo Medusa Nové logo Medusa

​„Bolo skutočnou výzvou, pracovať s tak naratívnym názvom a pritom neskĺznuť do hlavy s hadími vlasmi alebo do vlnitej formy typografie, ktorá konotuje pohyb medúzy. Očakávanie klienta bolo od začiatku jasné: pretaviť abstraktný význam do jednoduchej lineárnej formy. Vytýčila som si kľúčové slovo, ktoré by mala výsledná forma evokovať -integrácia / zjednotenie. Trojuholník je archetypálnym symbolom, ktorý má najdômyselnejšie významové roviny. Je to zjednotenie tela, mysle a duše. Je taktiež symbolom ohňa, rodiny a rovnováhy. Medusa je jej rodinou 1400 ľudí a je to zjednotenie množstva subbrandov. Trojité trojuholníkové M ako vizuálna definícia zastrešujúcej značky – Medusa,“ vysvetľuje premenu loga Mikina Dimunová. 

„Pomyslená nová etapa sa neodrazí len v logu a názve. Spustili sme 11 nových webstránok a pripravili sme aj nové firemné video, v ktorom sme sa snažili ukázať kto sme, čo nás tvorí a kam chceme ísť. Nová Medusa chce byť dospelá a vnútorne založená na vzťahoch a naďalej na rodinných princípoch,“ dopĺňa Pavelková.

01 - Modified: 2019-02-12 11:26:43 - Feat.: 0 - Title: Medusa Group otvorila vlastnú remeselnú pekáreň Crustino 02 - Modified: 2019-05-10 11:14:10 - Feat.: 0 - Title: Medusa Group ide prvýkrát do televíznej reklamy
01 - Modified: 2023-03-03 14:36:07 - Feat.: - Title: Víťaz kategórie Vizuál: Aj offline print môže byť interaktívny 02 - Modified: 2020-09-03 08:07:57 - Feat.: - Title: Z Medusy odchádza marketingová riaditeľka 03 - Modified: 2020-08-21 13:06:56 - Feat.: - Title: Medusa: Chráňme zákazníkov, nelikvidujme gastrobiznis
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 07:55