StoryEditor

Značka Šariš v spolupráci s Pivovarom Vŕšky predstavila pivo Jánošík

02.07.2021, 13:00
Autor:
redred
Marketingová kampaň je z dielne agentúry Mannschaft.

Značka Šariš predstavila limitovanú edíciu piva Jánošík, ktoré vzniklo v rámci unikátnej spolupráce s Pivovarom Vŕšky v Terchovej. Pivo, pomenované na počesť jednej z najznámejších slovenských legiend, navarili podľa spoločnej receptúry v oboch pivovaroch a čapované si ho bude môcť vychutnať každý vo vybraných prevádzkach po celom Slovensku. Aj prostredníctvom tohto jedinečného projektu na slovenskej pivnej scéne chcú oba pivovary pomôcť rozvíjať slovenskú pivnú kultúru.  

Šariš

V každom regióne máme byť na čo hrdí a to potvrdzuje aj myšlienka oslavy rôznorodých krás Slovenska, s ktorou prišla práve značka Šariš. Aj vďaka tejto myšlienke bola zahájená spolupráca s regionálnym remeselným pivovarom,“ uvádza Michaela Ondrejovičová, brand manažérka značky Šariš.

Na spoluprácu si značka Šariš vybrala Pivovar Vŕšky v Terchovej, ktorý leží takmer v srdci Slovenska. Tento región je známy aj kvôli tomu, že je to rodisko slovenskej legendy Juraja Jánošíka. „So značkou Šariš nás spája tradičné pivovarnícke remeslo a tiež spoločný cieľ – chceme rozvíjať pivnú kultúru na Slovensku. Veríme, že práve vďaka tomuto unikátnemu projektu sa nám spoločnými silami podarí tento cieľ naplniť,“ hovorí Zuzana Kozáčková, majiteľka pivovaru Vŕšky.

Receptúra piva Jánošík je inšpirovaná príbehom našej legendy – špeciál je dostupný od 1. júla so stupňo­vitosťou 11 percent, čím vzdáva hold Jánošíkovi, ktorý sa stal zbojníkom v roku 1711.

Touto limitovanou edíciou sa môžu milovníci piva osviežiť počas oboch letných mesiacov – júl a august. Pivo Jánošík si bude možné vychutnať v čapovanej podobe vo vybraných prevádzkach v rámci celého Slovenska a v prevádzkach Pivovaru Vŕšky.

Spolupráca značky Šariš a Pivovaru Vŕšky bude podporená marketingovou kampaňou z dielne agentúry Mannschaft. 

01 - Modified: 2020-07-23 11:57:54 - Feat.: 0 - Title: Šariš prichádza s plechovkami s folklórnym motívom 02 - Modified: 2020-08-14 10:06:18 - Feat.: 0 - Title: Mojím zámerom bolo nezobrazovať folklór prvoplánovo 03 - Modified: 2021-04-19 11:38:45 - Feat.: 0 - Title: Šariš si v novej kampani dáva za cieľ spájať všetkých Slovákov s iskrou v srdci
01 - Modified: 2021-04-19 11:38:45 - Feat.: - Title: Šariš si v novej kampani dáva za cieľ spájať všetkých Slovákov s iskrou v srdci 02 - Modified: 2020-08-14 10:06:18 - Feat.: - Title: Mojím zámerom bolo nezobrazovať folklór prvoplánovo 03 - Modified: 2020-07-23 11:57:54 - Feat.: - Title: Šariš prichádza s plechovkami s folklórnym motívom 04 - Modified: 2020-06-23 12:49:14 - Feat.: - Title: Značka Šariš prináša limitovanú edíciu piva. V reklame si zahral Šoko 05 - Modified: 2020-06-17 11:57:23 - Feat.: - Title: Značka Šariš predstavuje ľudí s iskrou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 03:17