StoryEditor

V televízii aj online chceme šíriť radosť zo športu, zhodujú sa stávkové spoločnosti

17.07.2023, 15:01
  • Zástupcovia stávkových spoločností TIPOS, Niké, DOXXbet a Tipsport sa v rozhovore pre Stratégie vyjadrujú k aktuálnej situácii na trhu či marektingovým cieľom na tento rok. 
  • Oliver Felszeghy z TIPOSU: Sústreďujeme sa na nový pozicioning národnej lotérie LOTO, ktorého základom je šírenie radosti v kruhu najbližších, čím chceme poukázať na fakt, že ľudia pociťujú trvácnejšie šťastie, ak sa so svojím šťastím delia.
  • Juraj Jurenka z DOXXbet: Vidíme veľký zmysel ukazovať mladým ľuďom zmysel poctivého prístupu k životu, v disciplíne, v športe.
  • Článok je súčasťou špecializovanej prílohy Športový marketing 2023, ktorú si môžete stiahnuť TU. 

DOXXbet: Chceme byť najlepší

image

Juraj Jurenka, DOXXbet

Juraj Jurenka

CEO

Môžete sa s nami podeliť o vaše marketingové ciele na rok 2023?

Chceme byť iní a najlepší v tom, čo robíme.

Ako sa vaše ciele odrazia v investíciach do reklamy?

Veríme v to, že čaro nie je o veľkom budgete, ale o umení, ako ho použiť. Je to drina, zaoberať sa každým eurom, ako ho kreatívne investovať, ale za ostatné roky sa ukázalo, že takáto stratégia je veľmi úspešná. Nemenili sme nič, aj v tomto pokračujeme a robíme veci zaujímavé, iné a nečakané.

image

DOXXbet.

Chystáte nejakú novú brandovú/taktickú komunikáciu?

Jasné, chystáme. Máme hlbokú úctu k takým úspešným športovcom, ako je Attilka Végh, Dominika Cibulková či Robo Vittek. Tento rok sme našu športovú rodinu rozšírili o Janka Lašáka a Mariána Hossu. Sme za to nesmierne vďační, sme hrdí, že nás športovci vnímajú ako skvelého partnera.

Vidíme veľký zmysel ukazovať mladým ľuďom zmysel poctivého prístupu k životu, v disciplíne, v športe. Spájame ich navzájom, ukazujeme spoluprácu a priateľstvo. Cez nich sa snažíme zaplniť online priestor pozitívnymi príkladmi a optimizmom.

Tipsport: Chystáme sa aj na voľby

image

Martin Tabák, TIPSPORT

Martin Tabák

CEO

Čo máte v marketingu naplánované na tento rok a ďalšie obdobie?

Naším cieľom je upevniť a posilniť pozíciu jednotky na trhu slovenských stávkových spoločností. Pokiaľ ide o míľniky, jeden z nich už máme za sebou, boli ním nepochybne MS v hokeji. Slovensko na jeseň čakajú parlamentné voľby a my sme už mnohokrát dokázali, že stávky na politiku sú n...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-30 11:56:15 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Cesta k úspechu môže viesť aj cez šport
01 - Modified: 2023-07-14 13:09:14 - Feat.: - Title: Stávkovému biznisu sa darí. Investuje sa do inovácií i do reklamy 02 - Modified: 2023-07-12 13:38:04 - Feat.: - Title: Roman Neuschl: Na JOJ Šport získal slovenský šport svoju oporu 03 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland 04 - Modified: 2023-07-04 13:30:00 - Feat.: - Title: Trúfneš si predbehnúť vlak? Unikátne podujatie na Orave ocenila aj porota Zlatého klinca 05 - Modified: 2023-07-03 14:00:21 - Feat.: - Title: Značky nie vždy chápu princípy sponzorstva, tvrdí odborník na športový marketing Roman Krajniak
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 02:07