V kampani Kauflandu sa objaví známy rapper Separ.
StoryEditor

V novej kampani Kauflandu na moderné K Park ihriská sa objaví Separ

16.08.2023, 09:21
Autor:
redred

360-stupňovú kampaň na už tretí ročník K Parku pripravili opäť THIS IS LOCCO. 

O tom, v ktorých mestách opäť vyrastú multifunkčné športoviská, rozhodne aj tentoraz verejnosť. Z hlasovania vzíde sedem lokalít, v ktorých Kaufland postaví moderné ihrisko.

„Pre Kaufland je dôležité, aby deti aj tínedžeri vedeli, že súčasťou zdravého životného štýlu je nielen pestrá a vyvážená strava, ale aj pohyb. Práve K Parky im ponúkajú príležitosť, aby svoj voľný čas trávili aktívnejšie. Život na sociálnych sieťach, ktorým sú stále viac pohltení, môžu vymeniť za ten skutočný, ktorý sa odohráva vonku a v spoločnosti rovesníkov aj na našich ihriskách,“ vysvetľuje Lucia Vargová, vedúca úseku Firemnej komunikácie, Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Kaufland.

Kreatíva pracuje s faktom, že ide o tretí ročník, a teda viacero K Parkov už reálne stojí a teší sa obľube u mladých ľudí. Nie každý má však už svoj K Park „na skok.“ Podobne je na tom aj hrdina TV spotu, ktorý sa snaží stihnúť stretko so svojou kamoškou. Začína sa zbesilá jazda na skejte mestom, v ktorej si pomôže aj vlakom. Našťastie je tu nový ročník K Parku, a teda aj on môže mať dnes ten svoj už na skok. Stačí zahlasovať za svoje mesto.

Na to, aby spot vizuálne fungoval, musel byť jeho hrdina reálny skejtbordista a v tomto prípade nebolo nič ponechané na náhodu. Chlapca si zahral Kristián Nguyen, majster sveta v skateboardingu v Česku aj na Slovensku. Všetky triky, ktoré v spote vidíme, sú teda autentické vrátane zjazdu po schodoch.

Športovisko je najlepšie vtedy, keď ho máme čo najbližšie a môžeme ho kedykoľvek využiť – a práve to je podstata projektu K Park. Kreatívne nám preto prišlo zaujímavé zamerať sa na samotnú cestu do K Parku. Práve tá je momentálne najväčšou prekážkou – niekoľko K parkov predsa už stojí, no každý chce ten ‚svoj‘, ktorý bude mať na skok. A keď je vašou kreatívou cesta a cieľovka sú mladí ľudia, musí ísť naozaj o strhujúcu jazdu. To sa nám podarilo docieliť aj vďaka Kristiánovi,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

image

Kaufland.

K Park má tentoraz prvýkrát svojho ambasádora. Stal sa ním rapper Separ. Separ bude promovať K Park na svojich sieťach, objaví sa aj v TV spotoch, online videách či na vizuáloch, pre K Park navrhol aj potlač na merch. V rámci kampane nahral aj špeciálny K Park song, ktorý bude súčasťou filtra LipSprint. Úlohou jeho fans bude lipsyncovať do jeho ultrarýchleho rapu. V online videách sa zasa stane s(e)paringovým partnerom našich hrdinov zo spotu a bude im pomáhať zdolávať náročnejšie prvky K Parku. Navyše odohrá aj koncerty v novootovorených K Parkoch, čo je ďalšia motivácia na hlasovanie práve za svoje mesto.

„Cieľovka Separa je presne cieľovka K Parku a je to jeden z najvýraznejších influencerov na Slovensku. Nie je to však len o tom – Separ je pre mladých ľudí vzorom a K Park je projekt, ktorý môže reálne zlepšiť ich život. Spolupráca je tak určite aj prínosom pre samotného Separa, ktorý môže ovplyvniť mladých ľudí v pozitívnom smere. Nehovoríme teda o ‚využití influencera‘, jeho ambasádorstvo je naozaj naplnením podstaty slova spolupráca,“ dodáva Juraj Kováč, creative and strategy director, THIS IS LOCCO.

Kaufland v spolupráci so Separom.

Vizitka kampane

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Protos Productions

Réžia: Marek Partyš

Fotograf: Lousy Auber

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 19:42