Nové pivo Krušovíc Bohém
StoryEditor

Už aj Slovákov poteší nový český prémiový ležiak Krušovice Bohém

01.03.2024, 10:33
Autor:
redred

Obľúbená česká značka  Krušovice prináša na slovenský trh novinku – prémiový ležiak Bohém z Krušovíc z najlepšieho žateckého chmeľu. 

Kampaň k launchu piva komunikuje claim: „Raz Bohém - navždy bohém!“ V reklamnom spote sa v hlavnej úlohe predstavia najväčší bohémi v československom regióne - český komik a herec Bolek Polívka so synom Vladimírom. Reklama je oslavou nekonvenčného života, zábavy, búrania stereotypov a užívania si života plnými dúškami.

„Radi by sme upriamili pozornosť na to, že povznášajúci bohémsky pocit je súčasťou jedinečného pivného zážitku, keď ľudia ochutnajú náš prémiový ležiak Krušovice Bohém,“ zdôraznila brand manažérka značky Krušovice Lenka Dvorská.

Značka Krušovice sa radí medzi top tri české značky na slovenskom trhu. „Spoločnosť HEINEKEN Slovensko neustále prináša na trh inovácie a nové produkty tak, aby naplnila čo najširšie spektrum požiadaviek svojich spotrebiteľov. Na Slovensku vnímame už dlhé roky  príklon spotrebiteľov k českým značkám, a tak sme sa rozhodli rozšíriť naše prémiové portfólio o tradičnú a veľmi obľúbenú značku Krušovice v podobe novinky Krušovice Bohém. Veríme, že Slovákom prinesie jedinečný pivný zážitok a nezabudnuteľnú chuť s vyváženou horkosťou a príjemným doznievaním,“ vyjadrila sa brand manažérka značky Krušovice Lenka Dvorská.

Hlavnými vlastnosťami piva Bohém z Krušovíc sú českosť, prémiovosť a jedinečný pivný zážitok. „Novinka Krušovice Bohém je pivnou inováciou s najlepšími výsledkami na českom trhu za posledných 5 rokov. Rok 2024 bude pre túto značku bohémskym aj na Slovensku,“ vyjadril sa marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko Robert Kubička.

Podľa riaditeľa a vrchného sládka pivovaru Krušovice Michala Rouča vznikala receptúra piva Krušovice Bohém od novembra 2022, kedy sa začali prvé výrobné testy. „Najskôr sme navarili 4 receptúry, ktoré sme ochutnávali. Súčasťou ochutnávky bol aj tzv. test piteľnosti, aby bolo pivo nielen vynikajúce chuťovo, ale aby rovno lákalo k ďalšiemu napitiu. Z týchto receptúr sme vybrali jednu, ktorú sme ladili hlavne z pohľadu horkosti. Celkovo sme robili 3 degustácie so spotrebiteľmi a na základe ich podnetov sme doladili výslednú receptúru do dokonalosti,“ poznamenal Rouč.

 

 

01 - Modified: 2023-09-13 12:08:19 - Feat.: - Title: Heineken Slovensko reaguje na revolúciu v gastro segmente: pomáha aj HoReCa akadémiou 02 - Modified: 2023-08-02 12:00:47 - Feat.: - Title: Veľká personálna zmena v HEINEKEN Slovensko. Firma má nového šéfa 03 - Modified: 2023-08-03 10:13:31 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál 04 - Modified: 2023-05-02 07:36:09 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant už nie je to, čo býval: Značka prichádza s prekvapivým a odvážnym komunikačným konceptom 05 - Modified: 2023-03-03 09:06:36 - Feat.: - Title: Víťazom tendra pre brandové PR spoločnosti Heineken je SKPR STRATEGIES
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 07:44