StoryEditor

Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou

22.04.2024, 14:58
Autor:
redred

Zameriava sa na zásadný problém seniorov.

 Na Slovensku vznikla nová platforma Liga pre seniorov, ktorej cieľom je pomôcť seniorom zlepšiť kvalitu života. Tí sú totiž v našej spoločnosti často prehliadaní, jednoducho sa na nich zabúda.

Práve osamelosť seniorov je jedným zo zásadných problémov, a preto je aj nosnou témou prvej kampane. Hlavným nosičom je emotívne video, v ktorom je hlavná hrdinka konfrontovaná so samotou v jej extrémnej podobe.

Na pozadí tejto silnej metafory prichádza apel na nás všetkých, ako môžeme tento nechcený údel seniorov zmeniť. Kampaňové posolstvo „Hovorme spolu“ sa nakoniec stáva akýmsi nepísaným claimom novej platformy pripravenej zhromažďovať pre seniorov všetky dôležité informácie na jednom mieste.

Za projektom Liga pre seniorov stojí slovenská zakladateľka OZ Vetulus a topmodelka Michaela Kocianová: „To, že zostarneme, zmeniť nevieme, ale vieme zmeniť, ako zostarneme. Nikto z nás by nechcel byť konfrontovaný samotou, preto by nám život seniorov nemal byť ľahostajný. Touto cestou sa chcem poďakovať všetkým sympatizantom a podporovateľom, ktorí nám pomohli a pomáhajú tento výnimočný projekt uviesť do života.“

Kampaň vznikla v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi, o produkciu spotu sa postaral Playground 13 pod režisérskou taktovkou Martina Marčeka.

image

Kampaň Liga pre seniorov

„Bolo nám cťou pracovať na tejto kampani, pretože táto téma je nám veľmi blízka. Každý z nás má v rodine nejakého seniora a všetci citlivo vnímame, čo prežívajú. Zároveň si myslím, že je dôležité otvárať túto tému, pretože sa týka nás všetkých. Či už teraz, keď by sme sa mali snažiť našim seniorom pomôcť, ale aj v budúcnosti, keď sa nimi staneme my sami,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Video sa objaví v online médiách, no diváci ho budú môcť vidieť aj na televíznych obrazovkách. Okrem toho bude kampaň doplnená o online vizuály, print a rôzne PR aktivity.

Kampaň Liga pre seniorov, spot

Vizitka kampane: 

Klient: Liga pre Seniorov

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Jakub Kuvik

Art Director: Jakub Kuvik

Copywriter: Juraj Chmel

Stratég: Kamil Charvát

Account Manager: Karolína Čuková

Produkcia: Playground 13

Réžia: Martin Marček

Zvuk: Bajko

01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 03 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 04 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 05 - Modified: 2023-11-03 15:51:49 - Feat.: - Title: Telekom rieši nepríjemné otázky za vianočným stolom. Ukazuje, že rešpekt je ten najkrajší darček
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 14:58