Najväčšia digitálna banka spustila novú kampaň, v ktorej učí deti sporiť.
StoryEditor

Neminiem! Slovenská sporiteľňa v novej kampani učí deti sporiť

07.05.2024, 10:39
Autor:
redred

Kľúčovým posolstvom je jednoduché slovo  - „Neminiem“, ktoré je kreatívne zasadené do prostredia malých tanečníkov.

Hlavným hrdinom kampane je talentovaný raper Riško, a.k.a. Lil Rich, sprevádzaný Lacim Strikeom a jeho Street Dance Academy. Slovenská sporiteľňa súčasne prináša inováciu – apku George prispôsobenú pre deti.

Farebný reklamný spot vznikol vo viedenskom Prátri, pod taktovkou režiséra Pepeho Ehrenbergera. Hlavný hrdina, talentovaný raper Lil Rich, performuje unikátny song, ktorý zložil na mieru kampane autentický rapový producent Special Beatz. Súčasne sa v spote objaví aj majsterka Slovenska v breakdance a ďalší tanečníci Street Dance Academy.

image

Novú kampaň pre Slovenskú sporiteľňu pripravila agentúra Zaraguza.

V závere účinkuje Laci Strike, ktorý v kampani stojí za choreografiou a zastupuje rodičov. Banka prinesie deťom aj unikátny merch – značkové šiltovky NMNM, o ktoré bude možné súťažiť po otvorení účtu. Okrem klasickej TV reklamy banka využije aj ďalšie kanály -  rozhlas, online, kino, OOH v shoppingoch či social media.

„Sme zodpovedný líder, finančná gramotnosť patrí medzi priority našej banky. Preto spúšťame unikátnu kampaň, v ktorej deti učíme sporiť tým, že nemajú zbytočne míňať. Súčasne im prinášame inováciou – apku George prispôsobenú pre deti, platobnú kartu či zaujímavé fakty o peniazoch priamo v aplikácii. Chceme, aby deti mali s peniazmi praktickú skúsenosť, nástroje, ktoré im pomôžu s nimi pracovať a súčasne aby mali aj rodičia nad nimi kontrolu,“ vysvetľuje Peter Holík, Head of Marketing Communication Slovenskej sporiteľne. 

image

Najväčšia digitálna banka spustila novú kampaň, v ktorej učí deti sporiť.

Okrem účtu pre deti či apky prinesie Slovenská sporiteľňa v najbližších týždňoch aj unikátnu „Pokladničku“, vďaka ktorej sa deti naučia lepšie sporiť. Nájdu ju tiež v Georgeovi, ktorý sa v uplynulých dňoch stal najlepšou bankovou apkou na Slovensku podľa ankety Smart Banka. Dlhodobo je aj najlepšie hodnotenou bankovou apkou s hodnotením 4.8 v storoch. 

Vizitka kampane: 

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kreatívna agentúra: Zaraguza

Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek

Strategist: Patrícia Čertek, Pavol Minár

Art Direction: Martin Ondrušek, Oliver Boďo, Karolína Uherčíková, Andrej Nemček

Social Media: Martin Rajec, Filip Hinca, Dominika Turcerová

Copywriters: Ondrej Kořínek, Hugo Paulíny, Jozef Plichtík, Karin Hornáčková

Account Management: Ivana Fertáľová, Patrik Mackulin

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Pepe Ehrenberger

Fotograf: Kubo Krížo

Hudba: Special Beatz

Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. máj 2024 10:40