StoryEditor

Klient môže zásielku sledovať cez internet

15.03.2005, 23:00
Všetky kuriérske spoločnosti ponúkajú v súčasnosti doplnkovú službu, s ktorou môže odosielateľ sledovať celú cestu zásielky od jej vyzdvihnutia až po doručenie. Ide o tzv. trekovanie, respektíve trasovanie zásielky. Klient sa tak môže dozvedieť, kde sa práve jeho balík, či odoslaná obálka nachádza.

Všetky kuriérske spoločnosti ponúkajú v súčasnosti doplnkovú službu, s ktorou môže odosielateľ sledovať celú cestu zásielky od jej vyzdvihnutia až po doručenie. Ide o tzv. trekovanie, respektíve trasovanie zásielky. Klient sa tak môže dozvedieť, kde sa práve jeho balík či odoslaná obálka nachádza. Najjednoduchšie je to prostredníctvom internetovej stránky doručovateľskej spoločnosti. Zákazník len zadá číslo prepravného listu, ktoré je jedinečné pre každú zásielku, prípadne základné osobné údaje. Odosielateľovi sa následne zobrazí súčasná lokalita jeho zásielky. "Správu o doručení môžeme bezplatne zaslať aj e-mailom alebo SMS-správou," informuje Nikita Čebotarev z FedEx BTS Slovakia. Nedočkaví zákazníci sa prípadne môžu informovať o trase zásielky priamo na zákazníckom servise spoločnosti. Klienti spoločnosti DHL môžu prostredníctvom služby WAP Track sledovať doručovanie svojej zásielky aj prostredníctvom svojho mobilného telefónu cez funkciu WAP.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/osobne-financie, menuAlias = osobne-financie, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 04:05