Väčšina z bánk k bežnému účtu či balíku určeného pre mladých ľudí chce pridať aj určitý štýl či značku. Preto majú aj niektoré banky k týmto typom účtov aj napríklad osobitnú internetovú stránku, ktorá sa ani zďaleka nepodobá štýlu internetovej stránky danej banky. "Našou filozofiou je, aby sme mladým ľuďom okrem spravovania jeho peňazí ponúkli aj možnosť zábavy, cestovania, hier o vecné ceny či lístky na koncerty," uviedol hovorca OTP Banky Slovensko Norbert Lazar. V tomto duchu je teda zostavená aj internetová stránky konta pre mladých Ready od OTP Banky. Osobitnú stránku pre mladých má aj Dexia banka, ktorá ponúka produkt Axion. "Pri komunikácií s mladými klientmi treba rešpektovať odlišnosti, ktoré segment mladých ľudí má. Napríklad odlišný jazyk, životný štýl či názory," uviedol Ján Kirnág z odboru marketingu Dexia banky. Preto sa podľa neho prispôsobuje aj spôsob komunikácie, ale aj starostlivosť o mladých ľudí. Slovenská sporiteľňa pre študentov vysokej školy pripravila Študentský klub, ktorý poskytuje možnosti osobného rozvoja i príležitosť získať, napríklad, lístky na kultúrne podujatia so zľavami, ale aj možnosť zažiť simulovaný osobný pohovor uchádzača o zamestnanie s profesionálnym personalistom.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.