StoryEditor

Obchvat Levíc dostal titul cestnej priority číslo jeden. Rok potom je okolo projektu ticho

24.12.2021, 23:00
Očakávané cesty, ktoré mali odbremeniť mestá od dopravy, nenapredujú podľa predstáv. Šaľu aj D3 čakal tento rok reštart.

Obyvatelia Pezinka to nemajú ľahké. Každý deň im pod oknami prejde priemerne 24-tisíc áut, a to nemajú ani cestu prvej triedy. Iba o tisícku vozidiel za nimi zaostáva Komárno. Podľa rebríčka analytikov ministerstva financií, ktorý je založený na dátach sčítania dopravy z roku 2015, ide o dve najvyťaženejšie mestá, ktoré zatiaľ svoj obchvat nemajú.

Napriek tomu sa vlani na najvyššom piedestáli cestných priorít umiestnili Levice, ktoré síce nie sú až tak zahltené dopravou, ich situácia by sa však dala vyriešiť lacnejšie. Odhadom za 14 miliónov eur. Na porovnanie, projekt obchádzajúci Komárno má stáť viac než 200 miliónov. Ani vysoká miera hodnoty za peniaze projektu však Leviciam podľa samosprávy zatiaľ nepriniesla osoh a ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Čo sa dalo využiť a opraviť, zostalo: Rekonštrukcia v Šali je dokonalá premena nudnej kocky na živý priestor 02 - Modified: 2024-04-04 12:30:28 - Feat.: - Title: Akcia Mončiči. Pri policajnej naháňačke v Šali zadržali drogového dílera (video) 03 - Modified: 2024-03-15 14:59:21 - Feat.: - Title: Náš projekt je rekordér. Na envirorezorte viazne roky, spôsobilo nám to miliónové škody, tvrdí šéf Kositu 04 - Modified: 2023-12-11 06:36:36 - Feat.: - Title: Obchvat Prešova zdražel o desiatky miliónov eur. Cenou za kilometer sa už doťahuje na ten najdrahší 05 - Modified: 2023-12-01 09:07:47 - Feat.: - Title: Šaľa sa obáva ekonomickej neistoty, darí sa jej však hospodáriť s prebytkom
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
03. máj 2024 16:04