StoryEditor

Župám sa nepáči, keď im berú kompetencie

03.11.2019, 23:00
O rozdieloch v českom a slovenskom systéme hovorí pre HN bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.

Prečo zavádzajú v Česku jednotný tarifný systém?
Česi ho zavádzajú preto, lebo u nich prešla objednávka železničnej dopravy na regióny a objednávka diaľkových vlakov zostala na ministerstve dopravy. Kraje prešli na brutto systém, to znamená, že tarifné riziko je na strane objednávateľa dopravy, čiže krajov, zatiaľ čo rýchliky jazdia v takzvanom netto systéme. Znamená to, že príjmy z tržieb sú príjmami dopravcu a sú predmetom jeho riz...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 13:42:47 - Feat.: - Title: Čokolatier pre HN: Pestovatelia kakaa by mali mať rovnaké postavenie ako máme my 02 - Modified: 2024-05-06 10:39:51 - Feat.: - Title: Slovenské železnice výrazne zlepšili svoje hospodárenie. V minulom roku sa prehupli do zisku 03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 05 - Modified: 2024-05-06 08:59:39 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik o silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom?
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
09. máj 2024 04:05