StoryEditor

Prvé výročie JOJ-ky

27.02.2003, 23:00

"Napriek neuspokojivému podielu na reklamnom trhu by televízia JOJ mohla byť na budúci rok za vodou," povedal včera pri príležitosti 1. výročia vysielania tejto súkromnej televíznej stanice jej generálny riaditeľ Milan Kňažko. Zároveň uviedol, že TV JOJ bude mať potrebné zisky z vysielania vtedy, ak jej sledovanosť dosiahne okolo 15 až 18 percent. "Komerčný úspech TV Joj bude závisieť od výsledkov exaktne meranej sledovanosti všetkých televíznych kanálov prostredníctvom peoplemetrov," dodal Kňažko. Včera predstavil i dve nové tváre televízneho manažmentu: riaditeľku výroby Jitku Obzinovú a programovú riaditeľku Máriu Sedlákovú.

menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
30. máj 2024 07:56