StoryEditor

Sledovanie správania zákazníkov

28.01.2003, 23:00

SAS Institute, líder v oblasti business intelligence, oznámil akvizíciu vybraných technológií spoločnosti Verbind, vedúceho dodávateľa softvéru na sledovanie správania sa zákazníkov v reálnom čase a spúšťaní udalostí. SAS bude integrovať tieto technológie do svojho riešenia na riadenie interakcií (SAS Interaction Management), čo umožní organizáciám v reálnom čase určovať, aké zmeny sú významné v chovaní zákazníkov a zistiť, kedy tieto zmeny nastanú.
SAS Interaction Management umožňuje organizáciám včas reagovať na zmeny v správaní sa ich zákazníkov a oslovovať individuálnych klientov s najvhodnejšími ponukami prostredníctvom najúčinnejších kanálov. Vďaka tomu môžu firmy lepšie využívať možností dodatočného či krížového predaja alebo, napríklad, predchádzať oslabovaniu záujmu zákazníkov. Spúšťanie udalostí na základe transakcií a času je štandardnou funkciou riešenia SAS Marketing Automation. Spúšťače udalostí (triggers) pracujú s akoukoľvek kombináciou databáz, čo ich odlišuje od ostatných patentovaných produktov na trhu, ktoré sú schopné pracovať len s jednou konkrétnou databázou. Nová verzia riešenia SAS Interaction Management rozširuje túto možnosť prostredníctvom individualizovaného sledovania správania sa zákazníkov v čase, čím umožňuje ešte hlbšie porozumenie individuálneho správania sa s cieľom dosiahnuť úspešnejšie interakcie so zákazníkmi.
"Rozšírením riešení pre riadenie interakcií posúva SAS analytické CRM na novú, ešte sofistikovanejšiu úroveň," povedal Dr. Jim Goodnight, prezident a výkonný riaditeľ (CEO) spoločnosti SAS. "Nielenže dodávame zákaznícku inteligenciu svetovej úrovne, ktorá je už viac než štvrťstoročia charakteristická pre značku SAS, ale taktiež poskytujeme robustné prostredie, ktoré umožňuje organizáciám využívať tieto informácie v reálnom čase k posilneniu efektívneho rozhodovania v rámci svojej firmy."
"SAS Interaction Management využíva analýzy v reálnom čase pre všetky vstupné i výstupné interakcie zákazníkov, čo umožňuje organizáciám viesť dialóg so svojimi zákazníkmi v reálnom čase a prostredníctvom rôznych kanálov," uviedol Jim Davis, viceprezident a marketingový riaditeľ SASu. "To je obrovská výhoda pre firmy, ktoré investovali značné prostriedky do svojich operačných CRM a front-office systémov, ale stále potrebujú využiť tieto znalosti v reálnom čase k prispôsobeniu individuálnej zákazníckej skúsenosti. Naším poslaním je zvyšovať ziskovosť zákazníkov a akvizícia technológií od spoločnosti Verbind tento cieľ podporuje."

menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
06. máj 2024 13:42