Firma Abask, ktorá robila podložie pre bratislavský obchvat, mieri do konkurzu
Do začatého konkurzného konania sa zatiaľ so svojimi pohľadávkami prihlásilo ďalších 15 veriteľov.
Do začatého konkurzného konania sa zatiaľ so svojimi pohľadávkami prihlásilo ďalších 15 veriteľov.
Dodávateľa zhodnoteného stavebného odpadu pod stavbu bratislavského obchvatu odsúdili na peňažný trest za prečin podplácania.
Časť bratislavského obchvatu má byť v prevádzke už začiatkom budúceho roka. Diaľničné úseky sem však patriť nebudú.
Výstavba obchvatu je spojená aj s nálezmi nepovoleného materiálu približne na 500 metrov dlhom úseku rozostavanej diaľnice D4.
Zhotoviteľ bratislavského obchvatu sa odvoláva na svoje nové testy.
Tunel Karpaty bude mať dĺžku 11 kilometrov.
Nad biznisom recyklačnej spoločnosti Abask Recycling visí otáznik. Dodávateľ stavby bratislavského obchvatu totiž kopí dlhy, jeho veritelia požadujú konkurz.
Rezort dopravy chce podniknúť kroky, aby bol nepovolený materiál zo stavby odstránený.
Sledujte brífing poslancov SaS po skončení prieskumu na bratislavskom obchvate.
Ministerstvo dopravy sa odvoláva na výsledky testov zeminy v násypoch vznikajúceho obchvatu.
Policajti vo štvrtok zasahovali na viacerých miestach Bratislavského kraja, dôvodom bola environmentálna trestná činnosť.
Razia by mala súvisieť s podozreniami, že sa na stavbu obchvatu D4R7 používa kontaminovaná zemina.
S prvými obmedzeniami treba rátať už v najbližších dňoch.
Cieľom projektu D4 a R7 je vybudovanie južnej časti nultého obchvatu Bratislavy a časti južnej siete rýchlostných ciest spájajúcich západ a východ Slovenska.
Podľa ministra dopravy Árpáda Érseka prebiehajú práce na rýchlostnej ceste R7 aj na bratislavskom obchvate podľa dohodnutého harmonogramu.
Stavba bratislavského obchvatu sa už o niekoľko týždňov citeľnejšie dotkne vodičov i cestujúcich v Bratislave a jej okolí.