Vráťme rodinám v núdzi dôvod na úsmev
Vyzýva Kaufland a Úsmev ako dar v kampani, ktorú pripravila agentúra Respect APP.
Vyzýva Kaufland a Úsmev ako dar v kampani, ktorú pripravila agentúra Respect APP.
Agentúra zastreší aj časť digitálnych PR aktivít Kauflandu.
Kraj zverejnil svoju reakciu na sociálnych sieťach.
Každoročnú kampaň na podporu Červeného kríža pripravilo THIS IS LOCCO.
Po štvrtý raz spúšťa obchodný reťazec kampaň na pomoc ľuďom v núdzi.
Pripravil si pre nich hru Quanto.
Na zásobovanie predajní používa kamión s ekologickým pohonom na LNG, ktorý zanecháva menšiu uhlíkovú stopu.
Aby bol pre deti prechod do školského roka po prázdninových dobrodružstvách čo najjednoduchší, je dobré byť pripravený. O to viac, ak vás nástup do školy zastihol po prvý raz. Prvé školské zvonenie a zmeny s ním spojené naplno prežíva aj blogerka Martina, mama budúceho prváka Alexa.
Ministerstvo pôdohospodárstva plánuje upraviť výšku sankcií, ktoré kontrolóri udeľujú obchodníkom za opakované porušenie povinností.
Nová séria cestovateľskej šou štartuje v piatok 11. septembra na Jednotke.
Agentúra bude mať na starosti kompletnú komunikáciu značky.
Obchodný reťazec Kaufland otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2000 v Poprade. Za dve dekády ich má celkovo 70 po celom Slovensku a spolu s nimi si vybudoval renomé zodpovednej spoločnosti a spoľahlivého partnera.
Reklama z dielne Respect APP predstavuje súťaž, ktorú sa firma pri tejto príležitosti rozhodla spustiť.
Kontajnery na zber oleja nájdete celkovo už pred 45 predajňami.
Týkajú sa oblasti ľudských práv, pracovných podmienok, životného prostredia a boja proti korupcii.
Cieľom obchodného reťazca Kaufland je prinášať svojim zákazníkom všetko, čo majú radi, pod jednou strechou. Preto už štyri roky neustále rozširuje spolupráce s menšími regionálnymi dodávateľmi v rámci projektu ich podpory. Miestnych výrobcov hľadá aj teraz.