Ďalší problém na severnej D1. Doležal chce zobrať Váhostavu kľúčový úsek
Na diaľnici D1 sa rysuje ďalší problém. Minister dopravy hovorí pri úseku Hubová – Ivachnová o možnom zopakovaní scenára pri Višňovom.
Na diaľnici D1 sa rysuje ďalší problém. Minister dopravy hovorí pri úseku Hubová – Ivachnová o možnom zopakovaní scenára pri Višňovom.
Peter Kovařík potvrdil, že v minulosti obdržal torzo účtovných dokumentov v podobe faktúr a objednávok medzi fyzickou a právnickou osobou.
Trať z Bratislavy do Česka vynoví taliansko-slovenské združenie.
Po prešovskom obchvate chce pozastaviť práce aj Váhostav na diaľnici pri Ružomberku. Odôvodnil to ako opatrenie proti šíreniu koronavírusu.
Jedna zo stavebných firiem si splnila plán s ročným predstihom. V druhej chceli reštrukturalizáciu uzavrieť začiatkom roka, proces zatiaľ prebieha.
Takmer rok po tom, čo dostal pôvodný staviteľ Višňového „padáka“, je hotová nová súťaž. S podpísaním zmluvy počítajú diaľničiari do konca roka.
V súťažiach je potrebné nastaviť kritériá tak, aby zvýhodňovali firmy, ktoré reálne na Slovensku zamestnávajú ľudí. Všetci okolo to robia, povedal v rozhovore pre HN generálny riaditeľ Váhostavu Marián Moravčík.
Projekt na východe Slovenska predstavuje pre firmu návrat do diaľničného sektora.
Stavebná firma je naďalej v reštrukturalizácii pre nevyplatené faktúry, je však odhodlaná zabojovať o návrat k dostavbe severnej diaľnice.
Spoločnosť Váhostav podnikateľa Juraja Širokého vyhrala tender s cenou nižšou o necelých 20 eur.
Širokého spoločnosť je na Slovensku neslávne známa nevyplatenými faktúrami pre subdodávateľov.
Bývalý šéf Vodohospodárskej výstavby Július Binder pre HN.
Ani dva roky od výkupu akcií nevlastní štát ani jedinú z portfólia Váhostavu. Zatiaľ len rokujú.
Veľkopodnikateľ ukázal, cez aké firmy vlastní Váhostav.
Verejné zákazky majú na tržbách firmy takmer 80-percentný podiel.