Slovenské Metro má novú generálnu riaditeľku
Yuliya Pylypenko prichádza z Ukrajiny a vo funkcii nahradí Jana Žáka.
Yuliya Pylypenko prichádza z Ukrajiny a vo funkcii nahradí Jana Žáka.
Z deníku METRO ke konci června po vzájemné dohodě odchází jeho šéfredaktor Jan David. Vedením redakce nejstaršího a největšího bezplatného deníku v České republice bude od 1. července pověřen Petr Holeček, dosavadní zástupce šéfredaktora.
Prichádza zo spoločnosti Metro Cash and Carry z pozície Head of Marketing.
Potravinová zbierka, ktorú zorganizoval veľkoobchod METRO od 15. do 16. marca 2018, sa stretla s veľkým úspechom. Vo všetkých šiestich predajniach sa podarilo vyzbierať spolu až 4,65 ton potravín, ku ktorým veľkoobchod pridal ďalších 20 percent. Následne ich poslal chudobným ľuďom a takým, ktorí sa ocitli v ťažkej životnej situácii.
Veľkoobchodný reťazec týmto krokom reaguje na nové trendy v zdravom životnom štýle.
Jan Žák, generálny riaditeľ Metro Cash & Carry na Slovensku, v rozhovore pre HN.
Na pozíciu PR manažéra spoločnosti Metro Slovensko od 1. októbra 2017 nastúpil Martin Krajčovič.
Firma má v pláne projekt po úspešnom uvedení zrealizovať aj na Slovensku.
Nová rubrika, kterou tvoří sami čtenáři deníku Metro, vychází každý den ve vydání pro Prahu a okolí.
Po viac ako 30 rokoch sa začne v hlavnom meste budovať prvé slovenské metro.
V doteraz najväčšej kampani v hodnote 300-tisíc eur cieli na malých podnikateľov a zavádza Deň súkromného podnikania.
Pre štrajk železničiarov nepremáva viacero vlakov po celom Francúzsku.