Volkswagen plánuje miliardové investície, napriek koronakríze
Do digitalizácie a autonómnych vozidiel plánuje firma investovať do roku 2024 približne 14 miliárd eur.
Do digitalizácie a autonómnych vozidiel plánuje firma investovať do roku 2024 približne 14 miliárd eur.
Volkswagen, ktorý je najväčším automobilovým koncernom na svete, pred časom zmenil štruktúru.
Hoci je záujem veľký, pre automobilku je Citigo e iV stratové. Ak by sa rozhodla pre vývoj, upadol by vzhľadom na nutnosť zvýšenia ceny zasa záujem zo strany zákazníkov.
Tesla teraz v Nemecku stavia svoju tretiu továreň na výrobu elektromobilov.
Český premiér sa chce o situácii v automobilke rozprávať s novým predsedom predstavenstva spoločnosti.
Posledný model Octavie nie je podľa zamestnancov Škoda Auto dostatočne pripravený na sériovú výrobu.
V slovenskej výrobe odzvonilo silným osemvalcovým dieslom. Tie aj napriek ich obľúbenosti museli ustúpiť tlakom z Bruselu.
Trend elektrifikácie automobilov je vzhľadom na priorizáciu zelenej politiky v EÚ neodvratný.
Mladoboleslavská automobilka sa musí posilniť v segmente cenovo výhodných áut.
V máji nemecký spolkový súd rozhodol, že Volkswagen musí zaplatiť odškodné majiteľom dieselových áut, ktorých sa dotkol emisný škandál a vozidlo si kúpili pred jeho odhalením.
Podľa najnovších údajov nechal Volkswagen len v USA 8,5 miliardy eur. Pokutám ani odškodným nie je ani po piatich rokoch koniec.
Kolektívna zmluva uzatvorená v minulom roku mala končiť v podniku začiatkom septembra v roku 2023.
Na pozadí štartu predaja Volkswagenu ID.3 panuje boj o moc v celom koncerne Volkswagen. Jednou z obetí je úspešný šéf Škody Bernhard Maier, ktorý odpočítava posledných desať dní v Mladej Boleslavi.
Napriek miernemu zotaveniu v oblasti dopytu je predaj áut stále pod úrovňou spred koronavírusovej krízy.
Bratislavský závod nemeckej automobilky je v hre o výrobu populárnych modelov Škoda Superb a Volkswagen Passat.
Pre Volkswagen je dôležitejšie umiestniť vozidlá s modernými technológiami do fabriky, ako postaviť novú továreň, tvrdí v rozhovore pre HN analytik Revue Priemyslu Martin Jesný.