Na Jaguar sme sa museli pripraviť
Uchádzači o zamestnanie chcú množstvo benefitov, s ktorými sami prichádzajú. Riaditeľka nitrianskej spoločnosti Steep Plast Andrea Valentínyová má pri hľadaní nových zamestnancov v regióne problémy.
Uchádzači o zamestnanie chcú množstvo benefitov, s ktorými sami prichádzajú. Riaditeľka nitrianskej spoločnosti Steep Plast Andrea Valentínyová má pri hľadaní nových zamestnancov v regióne problémy.
Developer J&T Real Estate získava územné rozhodnutie a čoskoro bude žiadať aj o stavené povolenie.
Tretina štátnych úradníkov pomaly odchádza do dôchodku. Omladiť však okrem personálu potrebuje aj samotný systém verejnej správy.
Slovenské rodinné firmy stoja prvýkrát pred otázkou generačnej výmeny, tú prežije iba 30 percent z nich.
Do zavedenia eKasy chýba už iba pár týždňov, veľkí dodávatelia stále nemajú potrebné certifikáty.
Digitalizácia, démonizácia regulácií, konkurencieschopnosť Slovenska v európskej superinštitúcii. Aj o týchto témach debatovali eurokandidáti na podujatí HNClub k eurovoľbám.
Vo výskume môžeme ako krajina vynikať, ľudský kapitál na to máme.
Smer podľa premiéra Petra Pellegriniho plánuje podporiť návrh na zníženie nezdaniteľnej časti z dielne Mosta.
Peter Pellegrini chce rezort uchrániť od tlakov na zvýšenie výdavkov, Robert Fico považuje vec za stále otvorenú.
Finančná správa chce zaviesť elektronické faktúry, začne sa pri obchodovaní s verejnou správou.
Po eKase chce FInančná správa pokračovať v digitalizácii. Na rad sa dostanú efaktúry.
Európska komisia by mala tvrdšie vyžadovať plnenie pravidiel o dlhu a deficite. Ak nie, spoločná mena bude ohrozená.
Veľkým firmám možno od budúceho roka odľahne. Štát plánuje zrušiť špeciálny odvod v regulovaných odvetviach, ktorý zaviedol ako náplasť na následky finančnej krízy.
Malí a strední zamestnávatelia tvoria chrbticu nášho hospodárstva, a tak by si podľa technického riaditeľa spoločnosti Coba Automotive Tibora Zuziaka zaslúžili zvýšenú pozornosť.
Zástupcovia súkromného a verejného sektora sa zhodujú, že rozvoj hlavného mesta brzdí nedoriešená doprava, zlyhávajúca komunikácia a spolupráca.
Región Košíc má už dnes problém s pracovnou silou a bol by ešte väčší v prípade príchodu automobilky BMW. Podnikatelia si doslova kradnú zamestnancov.