Križovanie dvoch dôležitých tepien už má svoju bohatú históriu. Po novom jej stoja v ceste úradné odvolania.
Úsek medzi Zvolenom a Fiľakovom má dostať vyše dvestomiliónovú injekciu. Analytici rezortu financií však vidia priestor na šetrenie.
Bratislavské Mlynské Nivy lákajú všetkých veľkých hráčov na developerskom trhu.
Na najdôležitejšiu časť novej cesty si vodiči ešte počkajú. Hotová má byť až budúci rok.
Vláda včera schválila dlhoočakávaný zoznam priorít cestnej infraštruktúry. Presný harmonogram prác predstaví v októbri.
Časť z tejto investície by mala smerovať do infraštruktúry v prístavoch, ako aj vo vnútrozemí, najmä v regióne juhovýchodného Anglicka, ktoré je hlavnou oblasťou pre vývoz a dovoz do a z Francúzska.
Útvar hodnoty za peniaze zverejnil odporúčania pre efektívnejšiu výstavbu diaľničnej siete. Príkladom by nám mali byť krajiny ako Nemecko a Rakúsko.
Čo nová vláda, to nové priority. Pri budovaní diaľnic nám chýba koncepčný prístup, tvrdia vládni experti.
Máme tu dlho veľmi škodlivú prax, v ktorej pokračuje aj súčasná vláda, hovorí Ján Kovalčík z inštitútu INEKO.
Nové úseky diaľnic na Slovensku nepribudli už dva roky, zmení sa to až koncom tohto mesiaca. Napriek tomu sa v sektore dopravy za posledných 12 mesiacov diali zaujímavé veci.
Na úseku Kriváň – Mýtna sa malo tento rok už pracovať, ale zrejme sa tak nestane.
Toyota chystá novú generáciu svojho vodíkového modelu. Sedan Mirai sa dostane najprv na trhy v Japonsku, Severnej Amerike a do Európy príde začiatkom budúceho roka.
Medzištátny most za 117 miliónov eur by podľa pôvodných plánov už mal stáť. Dokončenie bude trvať o rok dlhšie.