Diaľničiarov dobieha minulosť. Za chyby doplatia 165 miliónov
Národná diaľničná spoločnosť musí doplatiť za hotové cesty. Kvôli porušeniu pravidiel verejného obstarávania.
Národná diaľničná spoločnosť musí doplatiť za hotové cesty. Kvôli porušeniu pravidiel verejného obstarávania.
Diaľničiari chcú posúdiť riešenie budúcej D3 na severe novou štúdiou. Tá sa však bežne robí v skorších štádiách.
Na diaľnici v obci sa po novom bude môcť jazdiť 130-kou. Návrh rezortu dopravy má presunúť tabuľky obcí z diaľnic na výjazdy.
O aktivitách najľudnatejšieho slovenského kraja v boji o ďalšie kilometre diaľnic sme sa rozprávali so županom Milanom Majerským.
Dilemu, akou cestou sa vydať oživil súčasný minister dopravy Andrej Doležal.
Naposledy sa spomínal štart výstavby v rokoch 2025 až 2027.
Na severe Slovenska má dopravný problém dočasne riešiť privádzač, ktorý diaľničiari museli z projektov D3 vyňať. O jeho postavenie sa zaujíma deväť hráčov.
Branisko a Šibenik sú momentálne bez riadneho gazdu. Národná diaľničná spoločnosť začala súťažiť ich servis príliš neskoro.
Nový rok by mal priniesť aj rozuzlenie desaťročia omieľaného tunela Višňové.
Elektronický systém diaľničných známok máme na Slovensku už piaty rok.
Tento rok slovenskému stavebníctvu neprial a sektor sa vplyvom viacerých faktorov ocitol na chvoste krajín EÚ.
Blíži sa odovzdanie diaľničných obchvatov Čadce a Žiliny. Prvá priľahlému mestu pomôže, druhá priťaží.
Dve diaľnice pri hlavnom meste sa mali pretnúť už v roku 2019. Dnes práce na moste stále stoja.
Medzi spoplatnené úseky majú pre kamionistov pribudnúť ďalšie stovky kilometrov.
Do konca roka chcú otvoriť časti diaľnice D1 pri Žiline. V tomto období očakávajú diaľničiari aj cenové ponuky na dostavbu Višňového