Máme pravidlo, že 30 percent našich tržieb ide na vývoj nových produktov alebo rozvoj trhov, tvrdí Armejo.
V súčasnosti vediete 10 spoločností po celej Latinskej Amerike, z ktorých sedem ste osobne zakladali. Vašou vlajkovou loďou je firma Ilender, ktorá vyrába a predáva výživové doplnky pre chov hospodárskych zvierat, veterinárne produkty a služby. Do ktorých krajín smeruje váš export?
V súčasnosti sa naše produkty nachádzajú predovšetkým na domácom trhu v Peru, ale aj vo väčšine krajín Latinskej Ameriky. Samozrejme, naše exportné trhy chceme ďalej rozširovať. Napríklad na budúci rok začneme vaše výrobky vyvážať na severoamerický trh, konkrétne do Kanady. Okrem toho sa obzeráme aj po možnostiach expandovať na na Blízky východ.
Na ktoré trhy Blízkeho východu sa chcete dostať?
V tejto chvíli vám ešte nemôžem vymenovať konkrétne krajiny, kam plánujeme exportovať. S niektorými už máme podpísané dohody, s inými ešte rokujeme. Mala by to však byť väčšina trhov na Blízkom východe.
Chystáte sa v budúcnosti preraziť aj na európskych trhoch?
Samozrejme. Európske krajiny patria spolu so Spojenými štátmi americkými medzi trhy, kam by sme veľmi radi umiestňovali naše výrobky.
Vaše konzorcium aktuálne zamestnáva priamo približne 400 ľudí. Nepriamo ste však pomohli vytvoriť ďalších takmer 1 800 pracovných miest. Podieľate sa okrem manažérskeho riadenia takéhoto kolosu aj na vývoji nových produktov?
Určite áno. Keď vyvíjame nový produkt, tak ja som vždy na čele tímu. Pre mňa je kľúčovou úlohou riadiť fungovanie spoločnosti aj v tomto smere a odovzdávať kolegom svoje skúsenosti.
Vyvíjať veterinárne a výživové prod...
Zostáva vám 85% na dočítanie.