Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
28.09.2017, 00:00

Predajne v USA krachujú, u nás rastú

Domáci obchod zaznamenáva prílev medzinárodných značiek ako dôsledok pozitívneho vývoja ekonomiky.

Predajne v USA krachujú, u nás rastú
Zdroj: Reuters

Po značke Abercrombie prichádzajú v Spojených štátoch na rad ďalšie americké značky, ktoré sa ocitli vo finančných problémoch kvôli silným internetovým konkurentom a rastúcemu trendu predaja cez internet. Abercrombie bola nútená výrazne zredukovať počet svojich predajní o 20 percent od roku 2013 a majitelia sa pre rastúce dlhy rozhodli sa jej zbaviť. Podobne veľké dlhy trápia aj hračkársky gigant Toys „R“ Us, ktorý je najväčším predajcom hračiek v Spojených štátoch. Ten musel požiadať o ochranu pred veriteľmi.


Nie sú s

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.