Používatelia sociálnej siete príspevky spoločností v novinkách neuvidia, pokiaľ nezaplatia.
Časy, keď sa na Facebooku dalo komunikovať bez použitia platenej reklamy, sú už dávno preč. Jej dosah totiž každý rok klesá. To znamená, že príspevky sa zobrazia len malému počtu fanúšikov. „V minulosti bol organický dosah používateľov aj 20 percent. Postupom času však výrazne klesal a v posledných troch rokoch sa pohybuje na úrovni dvoch až troch percent,“ uvádza špecialista na online marketing spoločnosti Viamedia Peter Učník. Ak teda mala stránka na Facebooku dvetisíc fanúšikov, uvidelo jej príspevok zhruba 40 z nich. Ak chcela osloviť viac ľudí, musela platiť.
Teraz však populárna sociálna sieť urobila rázny krok a to, čoho sa marketéri a vydávatelia na Slovensku obávali, sa stalo skutočnosťou. Facebook totiž premiestnil väčšinu príspevkov firemných profilov a st...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-13 10:47:44 - Feat.: - Title: Slovenskí branci zrejme prišli o facebookovú stránku. Fotky z lesov v maskáčoch vystriedali videá s ľahkou ázijskou erotikou
02 - Modified: 2024-04-14 05:30:00 - Feat.: - Title: Chcete zarábať na sledovaní sociálnych sietí? TikTok to možno čoskoro umožní
03 - Modified: 2024-04-14 10:00:00 - Feat.: - Title: Speváčka Call Dominika: Na pódiu som ako ryba vo vode. Môj sen? Spolupráca s Lanou del Rey
04 - Modified: 2024-04-06 07:00:00 - Feat.: - Title: OnlyFans modelka si našla v zozname odberateľov meno svojho bratranca. Ten prišiel s bizarnou výhovorkou
05 - Modified: 2024-04-05 11:00:00 - Feat.: - Title: Žena zverejnila na Facebooku negatívnu recenziu na paradajkový pretlak. Hrozí jej za to sedem rokov väzenia