Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
03.01.2018, 00:00

Odevný reťazec H&M uvádza novú značku

Odevný reťazec H&M uvádza novú značku
Zdroj: Reuters

Švédsky predajca lacného oblečenia sa rozšíri o novú značku Nyden. Návrhárov nahradia takzvaní influenceri, ktorí majú byť zbraňou proti konkurencii. Švédsky gigant Hennes & Mauritz uvedie na budúci rok novú, v poradí už ôsmu odevnú značku Nyden. Tvoriť ju budú ľudia, ktorí v živote nedržali ihlu v ruke, majú však milióny fanúšikov. Influenceri budú limitované kolekcie z už vopred vybraných materiálov navrhovať v Los Angeles. Novou značkou chce H&M bojovať s narastajúcou konkurenciou a osloviť predovšetkým mladších zákazníkov. Ateliéry Nyden povedie Oscar Olsson, 35-ročný Švéd, ktorý pracuje pre skupinu H&M od roku 2013 v inovačnom laboratóriu. To sa zameriava na dáta analyzujúce nákupné správanie zákazníkov. Viac sa o Olssonovi však zvedavý spotrebiteľ nedozvie. Nevlastný účet na žiadnej sociálnej sieti, s blízkymi priateľmi je prepojený

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.