Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
03.01.2018, 00:00

Odevný reťazec H&M uvádza novú značku

Odevný reťazec H&M uvádza novú značku
Zdroj: Reuters

Švédsky predajca lacného oblečenia sa rozšíri o novú značku Nyden. Návrhárov nahradia takzvaní influenceri, ktorí majú byť zbraňou proti konkurencii. Švédsky gigant Hennes & Mauritz uvedie na budúci rok novú, v poradí už ôsmu odevnú značku Nyden. Tvoriť ju budú ľudia, ktorí v živote nedržali ihlu v ruke, majú však milióny fanúšikov. Influenceri budú limitované kolekcie z už vopred vybraných materiálov navrhovať v Los Angeles. Novou značkou chce H&M bojovať s narastajúcou konkurenciou a osloviť predovšetký

Nenechajte sa obmedzovať

Začnite tento rok absolútne bez obmedzení na HNonline.sk. Predplatné balíka DIGITAL teraz len za 1€ na 7 dní.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.