StoryEditor

Dezinformácie z webu majú dať preč giganty

24.01.2018, 21:34
Reguláciu a monitorovanie požaduje Európska únia i britskí inzerenti.

Skupina britských inzerentov chce gigantom ako Facebook či Google šliapnuť na krk. Požadujú, aby tieto spoločnosti zriadili nezávislý orgán, ktorý by mal dohliadať na reguláciu nevhodných príspevkov. „Chceme nezávislý dozor.

Facebook a Google by mali zaviesť spoločnú politiku regulácie, monitorovania a odstraňovania nevhodného obsahu,“ povedal Phil Smith, generálny riaditeľ zo Zväzu britských inzerentov. Do tejto skupiny patria firmy ako Lloyds Banking Group, Univeler a Procter & Gamble.

Napríklad sociálnej sieti Facebook vyčítajú, že je verejnosti ľahko prístupná a obsah od jednotlivých používateľov je regulovaný len minimálne.

Nepotrebný projekt

Tomáš Varga z online marketingovej agentúry GoUp s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-07 12:29:12 - Feat.: - Title: Expert na kampaň Ruttkay pre HN: Vidiek spôsobil efekt „Schwarzenberg“. Korčokov varovný prst bol neštátnický 02 - Modified: 2024-04-11 08:00:00 - Feat.: - Title: Aitana očarila sociálne siete a zarába pritom milióny. Na rande ju radšej nevolaj, vytvorila ju totiž umelá inteligencia 03 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 04 - Modified: 2024-02-21 12:00:00 - Feat.: - Title: Jedzte holubie rizoto a amputujte si nohu: Ako sa ruskí hackeri snažia demoralizovať Ukrajincov 05 - Modified: 2024-02-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Svet marketingu sa roky zameriava najmä na zrak a sluch. Najviac podceňovaný je však čuch
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 23:45