Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
30.01.2018, 00:00

Po Kauflande plánuje zmenšiť svoje predajne aj Tesco

Britský reťazec sa snaží priblížiť novým trendom v nakupovaní.

Po Kauflande plánuje zmenšiť svoje predajne aj Tesco
Zdroj: Dreamstime

Nákupy sa budú zrýchľovať. Okrem českého Kauflandu, ktorý sa rozhodol do ponuky zaradiť aj o polovicu menšie formáty predajní, najnovšie o tomto kroku informuje aj britská sieť Tesco. Briti u susedov plánujú veľké hypermarkety s rozlohou približne desaťtisíc štvorcových metrov zmenšiť o 40 percent. Dôvodom má byť stagnácia záujmu zo strany českých zákazníkov. Naopak, značka sa rýchlo rozrastá práve v malých formátoch, ako sú supermarkety Tesco Expres, večierky, a podiel narastá i v predaji na internete. Zmeny sa podľa informácií HN dotknú aj slovenského t

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.