StoryEditor

Valentín je pre obchody zlatou baňou

13.02.2018, 23:00
Od roku 2015 u nás stúpli výdavky na sviatok zamilovaných o 79 percent.

Sviatok zamilovaných je nielen oslavou pre páry, ale aj biznisom pre predajcov, ktorým predaje z roka na rok stúpajú. Regály obchodov pred pár dňami doslova zaplnili bonboniéry v tvare srdca, kvety a najrôznejšie darčeky v romantickom valentínskom balení. Podľa prieskumu Love Index ľudia nakupujú darčeky pre svoju polovičku o 79 percent viac ako v roku 2015. Priemerná suma za nákup je okolo 30 eur. Slováci však čoraz viac uprednostňujú najmä zážitky pred hmotnými darmi. Namiesto večere si radš...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-16 22:00:00 - Feat.: - Title: Tesco ukázalo prvotné výsledky. V strednej Európe sa reťazcu nedarí, dole ho ťahá náš sused 02 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-03-24 10:59:30 - Feat.: - Title: Šéf exportérov: Prezident má otvárať dvere našim firmám v zahraničí. Doteraz sa to nedialo, sú demotivovaní
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. apríl 2024 18:54