StoryEditor

Britské Tesco má veľké plány. Chce byť ako reťazec Lidl

14.02.2018, 23:00
Reťazec sa rozhodol sústrediť na diskontný predaj

Najväčší britský obchodný reťazec Tesco má podľa uniknutých informácií úmysel vyrukovať s novou vlastnou značkou predajní. Nové prevádzky by mali mať podobu diskontných predajní, tak ako to funguje v prípade reťazcov Lidl či Aldi. Vedenie Tesca tvrdí, že si už najalo nezávislých odborníkov, ktorí by tento projekt ohodnotili z hľadiska finančnej náročnosti.


Dôvodom na vytvorenie novej značky má byť aj fakt, že tržby konkurenčných diskontných reťazcov Lidl a Aldi rastú niekoľkonásobne rýchlejšie ako tržby britského maloobchodného lídra. Tesco podobný projekt zvažovalo už v ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 01:32