StoryEditor

Nahrávacie spoločnosti chcú spolupracovať s Facebookom

12.03.2018, 23:00

Facebook hľadá nové spôsoby, ako získať späť mladšie publikum. Počet nových a aktívnych používateľov pod dvadsať rokov na modrej sociálnej sieti každý rok klesá. Nie všetci však smerujú na Instagram, ktorý najväčšia sociálna sieť na svete vlastní. Väčšina mladého publika totiž venuje väčšiu pozornosť YouTube, platforme na šírenie videí a hudby, ktorá je v súčasnosti najväčším konkurentom Facebooku. Priestor, aký poskytoval YouTube tvorcom audiovizuálneho umen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-13 10:47:44 - Feat.: - Title: Slovenskí branci zrejme prišli o facebookovú stránku. Fotky z lesov v maskáčoch vystriedali videá s ľahkou ázijskou erotikou 02 - Modified: 2024-04-05 11:00:00 - Feat.: - Title: Žena zverejnila na Facebooku negatívnu recenziu na paradajkový pretlak. Hrozí jej za to sedem rokov väzenia 03 - Modified: 2024-03-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Je moratórium len fiktívne? Sú miesta, kde nemá moc 04 - Modified: 2024-03-19 12:48:55 - Feat.: - Title: Meta ustupuje tlaku. Navrhla zníženie predplatného platených služieb v Európe 05 - Modified: 2024-03-06 10:04:34 - Feat.: - Title: Celosvetový výpadok Facebooku spôsobil chaos, paniku ale aj obrovské straty pre Metu. Meme stránky však mali raj
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
16. apríl 2024 15:02