Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
04.05.2018, 00:00

Slovenský milionár chce ísť nakupovať festivaly, obzerá sa po Škandinávii

V rámci Európy ešte nikto festivaly neposunul na nadnárodnú úroveň, hovorí pre HN šéf TMR Igor Rattaj.

Doteraz ste sa venovali zárobkovému podnikaniu, kúpu festivalu Aerodome ste však nazvali charitou. Prečo ste začali s podnikaním aj v oblasti hudobných festivalov?
Cítim občiansku povinnosť podporiť úroveň slovenských festivalov a vôbec tunajšieho zábavného priemyslu. Samozrejme, je to typ biznisu, ktorý nie je štandardný. Nedá sa v zisku porovnávať s bežným podnikaním. Je to vec, ktorú treba robiť so srdcom. Ak to človek začne robiť pre peniaze, podujatie prestane fungovať. Nedá mi však, aby som nevymyslel spôsob organizácie, ktorá by znížila náklady na minimum, a vytvoril tak ekonomicky sebestačnú akciu.

Je možné z takýchto podujatí urobiť ekonomicky samostatný subjekt?
Áno. Festivaly sú podľa môjho názoru oblasť, ktorú za

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.