Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyDoteraz ste sa venovali zárobkovému podnikaniu, kúpu festivalu Aerodome ste však nazvali charitou. Prečo ste začali s podnikaním aj v oblasti hudobných festivalov?
Cítim občiansku povinnosť podporiť úroveň slovenských festivalov a vôbec tunajšieho zábavného priemyslu. Samozrejme, je to typ biznisu, ktorý nie je štandardný. Nedá sa v zisku porovnávať s bežným podnikaním. Je to vec, ktorú treba robiť so srdcom. Ak to človek začne robiť pre peniaze, podujatie prestane fungovať. Nedá mi však, aby som nevymyslel spôsob organizácie, ktorá by znížila náklady na minimum, a vytvoril tak ekonomicky sebestačnú akciu.
Je možné z takýchto podujatí urobiť ekonomicky samostatný subjekt?
Áno. Festivaly sú podľa môjho názoru oblasť, ktorú za
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.