Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
16.05.2018, 00:00

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona
Zdroj: Reuters

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície z

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.