Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
16.05.2018, 00:00

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

Pepsi, Mirinda
Zdroj: Reuters

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície znova. Oprašuje tak tradíciu, ktorá sa jej vyplatila v roku 2012. Dôvod je jednoduchý – priblížiť značku mladšej generácii. Tá už síce nemusí umelcov poznať, ale podľa Pepsi by to nemalo prekážať, pretože posolstvom kampane Generations sú spoločné hodnoty nehľadiac na vek. Je tu však ešte jeden dôvod. Firma nemá veľmi dobré výsledky predaja a navyše sa snaží držať krok so svo

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.