16.05.2018, 00:00

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

Pepsi, Mirinda
Zdroj: Reuters

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície znova. Oprašuje tak tradíciu, ktorá sa jej vyplatila v roku 2012. Dôvod je jednoduchý – priblížiť značku mladšej generácii. Tá už síce nemusí umelcov poznať, ale podľa Pepsi by to nemalo prekážať, pretože posolstvom kampane Generations sú spoločné hodnoty nehľadiac na vek. Je tu však ešte jeden dôvod. Firma nemá veľmi dobré výsledky predaja a navyše sa snaží držať krok so svo

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.