Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinySúčasný trend nákupu na internete a ponuky širokého sortimentu má dosah aj na obchodných predajcov. Najmä obchody v oblasti módy rozširujú plochu svojich predajní. Cieľom je ponúknuť zákazníkovi čo najväčší sortiment a vyrovnať sa tak internetovým prevádzkam.
Podľa prieskumu Shopping Center Index spoločnosti CBRE majú 35 percent nákupnej plochy v slovenských nákupných centrách predajco
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.