Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
20.06.2018, 00:00

Obchody s módou rozširujú svoje priestory

Obchody s módou rozširujú svoje priestory
Zdroj: Pixabay

Súčasný trend nákupu na internete a ponuky širokého sortimentu má dosah aj na obchodných predajcov. Najmä obchody v oblasti módy rozširujú plochu svojich predajní. Cieľom je ponúknuť zákazníkovi čo najväčší sortiment a vyrovnať sa tak internetovým prevádzkam.


Podľa prieskumu Shopping Center Index spoločnosti CBRE majú 35 percent nákupnej plochy v slovenských nákupných centrách predajcovia s módou. Samotné plochy týchto predajní sa v priemere rozšírili už o 30 až 40 percent, pričom predajcovia každé tri mesiace ohlasujú požiadavku na ďalších sto až päťsto metrov. O neustále zväčšenie žiadajú najmä značky H&M, CCC alebo Reserved. „Obchody značky Reserved sa kedysi otvárali na ploche do päťsto štvorcových metrov, dnes už ide o plochu nad šesťtisíc,“ vyjadril sa obchodný poradca spoločnosti CBRE Matúš Furman.


Koncepty veľkých predajní aj preto vytvár

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.