Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
10.09.2018, 19:21

Za tetovanie pizza zadarmo na sto rokov. Záujem o akciu bol obrovský

Ruské Domino's muselo akciu po piatich dňoch zrušiť.

Za tetovanie pizza zadarmo na sto rokov. Záujem o akciu bol obrovský
Zdroj: Reuters

Pizzu zadarmo na nasledujúcich sto rokov ponúkala ruská reštaurácia Domino's tomu, kto si na telo nechá vytetovať ich logo.

Marketingová akcia, ktorá začala na konci augusta a mala trvať dva mesiace, však skončila predčasne po piatich dňoch. Záujemcov o kérku totiž bolo príliš veľa.

Sieť reštaurácií Domino's koncom augusta na ruskej sociálnej sieti VKontakte odštartovala marketingovú kampaň, v rámci ktorej umožnila sto rokov bezplatnú konzumáciu pizze tým dobrovoľníkom, ktorí si na svoje telo nechajú vytetovať logo reštaurácie. Maximálny počet neplatených pízz však nesmie presiahnuť sto kusov za rok.

Akciu museli zrušiť

Aby mali zákazníci na zľavu nárok, museli novo vytvorené tetovanie odfotiť a zdieľať na sociálnych sieťach. Kampaň, ktorá mala trvať do konca októbra, však skončila už po piatich dňoch. Podľa týždenníka The Moscow Times bol záujem o akciu príliš veľký.

"Urgentná správa pre všetkých, ktorí práve sedia v tetovacom kresle: zahrnieme vás do akcie len v prípade, že pošlete fotku najneskôr do dnešného poludnia," oznámila spoločnosť po piatich dňoch na sociálnej sieti VKontakte.

"Tým, ktorí tetovanie naplánovali na neskôr, odporúčame, aby proces odvolali." Dodala pizzeria s tým, že je schopná akceptovať len ďalších 350 ľudí s vytetovaným logom.

Marketing nového tisícročia

Reklama vytetovania na tele už príliš ľudí nezaskočí, objavuje sa totiž od začiatku nového tisícročia. Prvou osobou, ktorá sa nechala potetovať za účelom reklamy bol dvadsaťdvaročný Jim Nelson, ktorý v roku 2003 predal priestor na svojom chrbte webhostingovému serveru za 7 tisíc dolárov.

O dva roky neskôr ho nasledovala tridsaťročná Američanka a za desať tisíc dolárov si na čelo nechala vytetovať reklamu kasína.

Kým niektorí jedinci si týmto spôsobom len privyrábajú, Brazílčan Edson Aparecido Borim predávanie reklamného priestoru na svojej koži poňal ako životný biznis.

Podľa portálu BBC si na tele nechal zvečniť najmenej 49 rôznych sloganov a log. Za jedno potom inkasuje v prepočte medzi 16 až 130 eurami, vždy záleží na veľkosti a umiestnenia tetovania. A keď firma neplatí, jej logo nechá preškrtnúť.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.