Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
19.09.2018, 14:35

Tesco predstavilo nový formát obchodov. Chce konkurovať Lidlu

Tesco už roky bojuje na britskom trhu so silnou konkurenciou diskontných obchodov, ktoré ho pripravujú o podiel na trhu.

Tesco
Zdroj: Reuters

Britský prevádzkovateľ supermarketov Tesco dnes predstavil nový formát diskontných obchodov Jack 's, ktorými chce lepšie konkurovať nemeckým obchodníkom Aldi a Lidl.

Tesco už roky bojuje na britskom trhu so silnou konkurenciou diskontných obchodov, ktoré ho pripravujú o podiel na trhu, uviedla agentúra Reuters.

Prvé dva obchody sa majú verejnosti otvoriť vo štvrtok a do konca roka chce mať Tesco desať až 15 týchto obchodov, ktoré majú názov po zakladateľovi firmy Jackovi Cohenovi. Nový obchod má ponúkať 2600 výrobkov, z toho 1800 ich bude mať značku Jack 's.

"Naším cieľom je byť najlacnejší v meste," vyhlásil generálny riaditeľ Dave Lewis. Nové obchody sú významným krokom pre Lewisa, ktorému sa podarilo dostať Tesco z účtovného škandálu v roku 2014.

Tesco je v Británii najväčším maloobchodným reťazcom s podielom na trhu 27,4 percenta. Čoskoro ho však môže prekonať súčasná dvojka Sainsbury's, ktorá sa dohodla na spojení s treťou najväčšou firmou Asda za 7,3 miliardy libier.

Každá z firiem má na trhu podiel cez 15 percent, ich spojenie teraz skúma protimonopolný úrad. Aldi a Lidl majú na trhu dohromady podiel 13,1 percenta.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.