Známe osobnosti zinkasujú za reklamy pre svetoznáme značky aj desiatky miliónov dolárov.
Dior a Charlize Theron, Swarovski a Karlie Kloss, Adidas a Kanye West. Značka a celebrita, ktoré k sebe jednoducho patria. Vianočné kampane svetoznámych značiek sa aj tento rok blyšťali menami a tvárami, ktoré pozná celý svet. V krátkej ankete by sme rýchlo prišli na to, koľko zákazníkov, ktorí sa rozhodli dopriať si pod stromček novú vôňu či šperk, sa nechalo ku kúpe značky presvedčiť práve ich celebritnými nositeľmi. Vianoce však nie sú jedinou sezónou, počas ktorej spoločnosti siahajú po známych osobnostiach s cieľom zviditeľniť sa. A mnohé z nich to robia aj napriek nemalej finančnej sume, ktorú ich táto spolupráca stojí. ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-24 10:59:30 - Feat.: - Title: Šéf exportérov: Prezident má otvárať dvere našim firmám v zahraničí. Doteraz sa to nedialo, sú demotivovaní
02 - Modified: 2024-03-24 12:30:00 - Feat.: - Title: AI deepfake trend sa vymkol spod kontroly. Internetom kolujú videá pre dospelých s vyše 4-tisíc celebritami, prevažne ženami
03 - Modified: 2024-03-20 16:00:00 - Feat.: - Title: Dcéra Brucea Willisa trpí vážnym ochorením: Dozvedela sa o ňom len prednedávnom
04 - Modified: 2024-03-11 09:58:28 - Feat.: - Title: Odchody z párty po odovzdávaní cien Český lev skončili fiaskom. Hostia padali po zemi ako hrušky
05 - Modified: 2024-03-08 09:28:23 - Feat.: - Title: Dokonalý biznis plán? Dvojica študentov prespáva v nehnuteľnostiach, aby majiteľom ukázali, že v nich nestraší