Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
28.12.2018, 00:00

Celebrity za „promo“ inkasujú milióny eur

Známe osobnosti zinkasujú za reklamy pre svetoznáme značky aj desiatky miliónov dolárov.

Celebrity za „promo“ inkasujú milióny eur
Zdroj: TASR

Dior a Charlize Theron, Swarovski a Karlie Kloss, Adidas a Kanye West. Značka a celebrita, ktoré k sebe jednoducho patria. Vianočné kampane svetoznámych značiek sa aj tento rok blyšťali menami a tvárami, ktoré pozná celý svet. V krátkej ankete by sme rýchlo prišli na to, koľko zákazníkov, ktorí sa rozhodli dopriať si pod stromček novú vôňu či šperk, sa nechalo ku kúpe značky presvedčiť práve ich celebritnými nositeľmi. Vianoce však nie sú jedinou sezónou, počas ktorej spoločnosti siahajú po známych osobnostiach s cieľom zviditeľniť sa. A mnohé z nich to robia aj napriek nemalej finančnej sume, ktorú ich táto spolupráca stojí.

Reklame musíme veriť
Niektoré firmy priznávajú, že využitie celebrity bol krok správnym smerom. Orange po tom, čo vo svojich spotoch využil známe tváre, zaznamenal vyššiu znalosť konkrétneho spotu a tiež jeho väčšiu páčivosť. Z reklám operátora môžu zákazníci poznať napríklad hokejistu Mariána Hossu, herca Milana Lasicu či biatlonistku Nasťu Kuzminovú.

Nie každej firme však takéto postupy

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.