Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyDior a Charlize Theron, Swarovski a Karlie Kloss, Adidas a Kanye West. Značka a celebrita, ktoré k sebe jednoducho patria. Vianočné kampane svetoznámych značiek sa aj tento rok blyšťali menami a tvárami, ktoré pozná celý svet. V krátkej ankete by sme rýchlo prišli na to, koľko zákazníkov, ktorí sa rozhodli dopriať si pod stromček novú vôňu či šperk, sa nechalo ku kúpe značky presvedčiť práve ich celebritnými nositeľmi. Vianoce však nie sú jedinou sezónou, počas ktorej spoločnosti siahajú po známych osobnostiach s cieľom zviditeľniť sa. A mnohé z nich to robia aj napriek nemalej finančnej sume, ktorú ich táto s
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.