Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
12.03.2019, 00:00

Tesla mení kamenné predajne za e-shopy

Podľa KPMG by do roku 2025 malo celosvetovo skončiť 30 až 50 percent automobilových dílerov.

Tesla mení kamenné predajne za e-shopy
Zdroj: Reuters

Zopár klikov z pohodlia domova, chvíľa rozhodovania sa za monitorom a kúpa je hotová. Už čoskoro by presne takto mohol vyzerať okrem nakupovania oblečenia či elektroniky aj nákup automobilov. Ako uvádzajú samotní predajcovia, zákazníci si čoraz častejšie vyberajú svoje auto cez internet a do obchodu prídu dobre informovaní. To, že v budúcnosti sa počet showroomov automobiliek zníži, je podľa nich veľmi pravdepodobné.


Cestou udávania trendov sa opäť vybral slávny výrobca elektromobilov amerického miliardára Elona Muska, Tesla. „Zelené“ autá za desiatky tisíc si zákazníci v budúcnosti budú môcť kúpiť iba cez internet.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.