Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
12.03.2019, 00:00

Tesla mení kamenné predajne za e-shopy

Podľa KPMG by do roku 2025 malo celosvetovo skončiť 30 až 50 percent automobilových dílerov.

Tesla mení kamenné predajne za e-shopy
Zdroj: Reuters

Zopár klikov z pohodlia domova, chvíľa rozhodovania sa za monitorom a kúpa je hotová. Už čoskoro by presne takto mohol vyzerať okrem nakupovania oblečenia či elektroniky aj nákup automobilov. Ako uvádzajú samotní predajcovia, zákazníci si čoraz častejšie vyberajú svoje auto cez internet a do obchodu prídu dobre informovaní. To, že v budúcnosti sa počet showroomov automobiliek zníži, je podľa nich veľmi pravdepodobné.


Cestou udávania trendov sa opäť vybral slávny výrobca elektromobilov amerického miliardára Elona Muska, Tesla. „Zelené“ autá za desiatky tisíc si zákazníci v budúcnosti budú môcť kúpiť iba cez internet. „Je rok 2019 a ľudia chcú nakupovať online,“ uviedol šéf spoločnosti Tesla Elon Musk. Dôvodom prechodu na online predaj však nie je len stúpajúci trend. Uzatváranie obchodov súvisí aj so znížením nákladov spoločností. Tesla je totiž na trhu už od roku 2010, no prvýkrát vykázala zisk až v treťom kvartáli minulého roka.


Šetrenie nákladov
Na Slovensku zatiaľ nákup nových vozidiel prostredníctvom internetu nefu

Dočítajte článok teraz len za 1 cent

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.