Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
14.03.2019, 00:00

Veľké e-shopy sa menia na trhovisko. Napodobňujú Amazon

Veľké e-shopy sa menia na trhovisko. Napodobňujú Amazon
Zdroj: Peter Mayer

Internetové giganty alza.cz či mall.cz v súvislosti s dosahovaním čo najvyšších ziskov menia svoj biznis. Namiesto toho, aby na svoje weby pridávali ďalší tovar, naberali zamestnancov, rozširovali sklady, nechávajú dodávateľov, nech cez ich stránky predávajú produkty „sami“. Napodobňujú tak postup amerického Amazonu. Mall ponúka na svojej stránke výrobky od 180 partnerov a pokračuje v rozširovaní. „Partnerský predaj je efektívny spôsob spolupráce, na ktorého konci je spokojný v prvom rade zákazník, ktorý nakúpi všetko, čo potrebuje na jednom mieste,“ uviedla hovorkyňa Mallu Táňa Lálová s tým, že jeho rozvoj patrí medzi ich priority.

Nový model skúša aj Alza
Podobný systém skúša zavie

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.