StoryEditor

Veľké e-shopy sa menia na trhovisko. Napodobňujú Amazon

13.03.2019, 23:00

Internetové giganty alza.cz či mall.cz v súvislosti s dosahovaním čo najvyšších ziskov menia svoj biznis. Namiesto toho, aby na svoje weby pridávali ďalší tovar, naberali zamestnancov, rozširovali sklady, nechávajú dodávateľov, nech cez ich stránky predávajú produkty „sami“. Napodobňujú tak postup amerického Amazonu. Mall ponúka na svojej stránke výrobky od 180 partnerov a pokračuje v rozširovaní. „Partnerský predaj je efektívny spôso...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-12 08:50:32 - Feat.: - Title: Že roboti kradnú prácu je mýtus, nové technológie zvyšujú význam úlohy ľudí, vraví manažér Amazonu 04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 04:20