Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
10.04.2019, 00:00

České firmy uspeli na Amazone, bojujú s konkurenciou

České firmy uspeli na Amazone, bojujú s konkurenciou
Zdroj: Reuters

Dermacol, Amispol, Garland či Donoci. Rad českých spoločností sa dostal do najrozšírenejšieho e-shopu sveta a udržal sa tam. Ročne dodajú české firmy na Amazon tovar za milióny eur, konkurencia je však tvrdá.


Na Amazone sa dá objaviť množstvo známych výrobcov, rovnako aj tých menej známych. Taká je napríklad spoločnosť Amispol dodávajúca na Amazon síce jeden, zato úspešný výrobok.


„Na Amazon sme vstúpili v júni 2017 a cieľom bolo zvýšenie predaja a prienik na európsky trh s naším Skrytým obrubníkom,“ opisuje obchodná manažérka Amispolu Andrea Hájková s tým, že zo začiatku bol vstup na najväčší e-shop sveta len o investíciách. Až zhruba po pol roku sa dostali do plusu.


Oficiálne štatistiky neexistujú, ale ľudia z biznisu odhadujú, že ročne dodajú české firmy na Amazon tovar za niekoľko miliárd českých korún. Buď ide o špecializované firmy, ktoré tovar nakupujú u nás aj inde, a potom ho predávajú na Amazone, alebo predá Amazonu tovar priamo

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.