Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.05.2019, 00:00

Česi predali radar na nespokojných klientov Izraelčanom

Česi predali radar na nespokojných klientov Izraelčanom
Zdroj: Dreamstime

Českí investori na čele s Jakubom Havrlantom predávajú zlaté startupové vajce menom Brand Embassy. Úspešný nástroj starostlivosti o zákazníkov, ktorý analyzuje milióny internetových konverzácií ľudí s firmami, kupuje izraelský líder v odbore NICE.

Call centrá veľkých korporácií, ako sú banky a energetické firmy, zamestnávajú ľudí, ktorí, často v úmornej rutinne, dvíhajú telefóny a starajú sa o klientov. Pre americký telekomunikačný gigant, ako je AT&T, robí monotónnu prácu až 50-tisíc pracovníkov. Čoraz viac ich však bombardujú otázkami mileniáli a ľudia aktívni na sociálnych sieťach, ktorí namiesto toho, aby vytočili číslo, radšej napíšu cez Facebook, Twitter, WhatsApp a iné kanály. Pre call centrá je to výzva. Ak nechcú skončiť ako dinosaury, musia sa rýchlo meniť.

Presne to si uvedomili v roku 2011 Vít Horký a Damián Brhel, keď zakladali český startup Brand Embassy. Dnes vedia, že nápad bol cennejší než zlato. Svoju firmu, ktorú investične podporila Havrlantova skupina Rockaway Capital či Reflex Capital zakladateľa e-shopu Mall.cz On

Dočítajte článok teraz len za 1 cent

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.