Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.05.2019, 00:00

Česi predali radar na nespokojných klientov Izraelčanom

Česi predali radar na nespokojných klientov Izraelčanom
Zdroj: Dreamstime

Českí investori na čele s Jakubom Havrlantom predávajú zlaté startupové vajce menom Brand Embassy. Úspešný nástroj starostlivosti o zákazníkov, ktorý analyzuje milióny internetových konverzácií ľudí s firmami, kupuje izraelský líder v odbore NICE.

Call centrá veľkých korporácií, ako sú banky a energetické firmy, zamestnávajú ľudí, ktorí, často v úmornej rutinne, dvíhajú telefóny a starajú sa o klientov. Pre americký telekomunikačný gigant, ako je AT&T, robí monotónnu prácu až 50-tisíc pracovníkov. Čoraz viac ich však bombardujú otázkami mileniáli a ľudia aktívni na sociálnych sieťach, ktorí namiesto toho, aby vytočili číslo

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.