StoryEditor

Česi predali radar na nespokojných klientov Izraelčanom

22.05.2019, 00:00

Českí investori na čele s Jakubom Havrlantom predávajú zlaté startupové vajce menom Brand Embassy. Úspešný nástroj starostlivosti o zákazníkov, ktorý analyzuje milióny internetových konverzácií ľudí s firmami, kupuje izraelský líder v odbore NICE.

Call centrá veľkých korporácií, ako sú banky a energetické firmy, zamestnávajú ľudí, ktorí, často v úmornej rutinne, dvíhajú telefóny a starajú sa o klientov. Pre americký telekomunikačný gigant, ako je AT&T, robí monotónnu prácu až 50-tisíc pracovníkov. Čoraz viac ich však bombardujú otázkami mileniáli a ľudia aktívni na sociálnych sieťach, ktorí namiesto toho, aby vytočili číslo, radšej napíšu c...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-18 09:12:25 - Feat.: - Title: Ukrajinci zničili ruskú pýchu, z radaru urobili samovražedné drony „cedidlo“. Ako to zmení sily na fronte? 02 - Modified: 2024-04-12 20:19:13 - Feat.: - Title: Sledovanie súkromných rozhovorov vládou je realitou. Americký zákon dáva moc tajným službám 03 - Modified: 2024-04-03 22:00:00 - Feat.: - Title: Výhody a riziká AI a problém s tým, kto bude strážiť strážnikov? Hrozí, že ohlúpneme, tvrdí expert 04 - Modified: 2024-04-04 12:46:28 - Feat.: - Title: Expert na umelú inteligenciu pre HN: Zabudnite, že rozoznáte deepfake od reality. Už teraz je to nemožné 05 - Modified: 2024-03-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Digitálne strašiaky a ich obete: Ako sa žije neofobikom?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 19:29