Aj make-up aj rúže a iné prípravky majú svoj dátum spotreby.pinterest.com
StoryEditor

Šminky pre džentlmenov. Trh s pánskou kozmetikou rastie

10.06.2019, 00:00

Mejkap, púder alebo lesk na pery prestávajú byť výsadou dámskych kabeliek. O túto kozmetiku sa čím ďalej viac zaujímajú aj páni. Trend z Ameriky a Ázie pomaly mieri aj do Európy. Celosvetový trh s pánskou kozmetikou vlani dosiahol podľa odhadov serveru Statista.com hodnotu 135 miliárd dolárov. Do roku 2022 by sa mal zväčšiť na 166 miliárd.


Medzi pánsku a dámsku dekoratívnou kozmetikou je však jeden kľúčový rozdiel. Kým dymové líčenie či výrazný rúž je na ženskej tvári možné zaznamenať na prvý pohľad, na mužovi v ideálnom prípade nikto nesmie ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-18 22:00:00 - Feat.: - Title: O feminizme, inceloch a strachu: Muži strácajú pôdu pod nohami, necítia sa dobre, sú osamelí, nepochopení 02 - Modified: 2024-04-12 04:47:45 - Feat.: - Title: Roman Kýr z Henklu: Zmenami v portfóliu reagujeme na ekologické výzvy aj náladu spotrebiteľov 03 - Modified: 2024-03-17 10:30:00 - Feat.: - Title: Vedci prepisujú históriu kozmetiky. Pravdepodobne našli najstarší rúž na svete, má tisícky rokov 04 - Modified: 2024-03-14 21:21:40 - Feat.: - Title: FOTO Máš tieto produkty doma? Úrad verejného zdravotníctva pred nimi varuje, okamžite ich vyhoď 05 - Modified: 2024-03-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Pánom vstup (konečne) povolený: Muži, ktorí sa prebili do ženského sveta
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 11:34