Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
02.07.2019, 00:00

Sladký krém ide z internetu na pulty

Slovenskí výrobcovia čokoládových krémov rozširujú boj o zákazníka z internetu do predajní.

Sladký krém ide z internetu na pulty
Zdroj: pxhere.com

Azda najznámejšou orieškovo-čokoládovou nátierkou na svete je Nutella z dielne firmy Ferrero. Tá spolu s niekoľkými ďalšími väčšími značkami pokrýva približne 90 percent trhu so sladkými nátierkami. O obsadenie zvyšku priestoru sa bijú menší výrobcovia, ktorí sa snažia zákazníkov zaujať vlastnými prémiovými produktmi. Na Slovensku máme takýchto podnikateľov niekoľko. Z hľadiska tržieb je najväčšia spoločnosť Lyra, po ktorej nasleduje Powerlogy, Orieškotella z dielne spoločnosti DMW a nitrianska Slowlandia.


Pre menších výrobcov je však ťažšie presadiť sa, keďže väčšinou ide o rodinné firmy s mladou históriou a obmedzeným rozpočtom. K takýmto možno zaradiť aj Slowlandiu, ktorá na našom trhu podniká od roku 2017. Doteraz sa jej produkty podobne ako Orieškotella predávali iba cez e-shop alebo v niektorých predajniach potravín. To sa však už čoskoro zmení. „V septembri otvárame v úplnom centre Bra

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.